Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Juchnowiec Kościelny.

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.juchnowiec.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Juchnowiec Kościelny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuję dostawę samochodu osobowego 9 osobowego z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Gminy Juchnowiec Kościelny o podstawowych parametrach i charakterystyce nie gorszej niż: WYMAGANIA PODSTAWOWE  Samochód fabrycznie nowy, kompletny, tj. obejmujący wszystkie elementy zgodnie z ofertą producenta w ramach poszczególnych standardów wyposażenia dopuszcza się rok produkcji 2019. Podać markę, typ i model;  Pojazd musi spełniać wymagania:  polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U.2020.110 t.j. z dnia 2020.01.24 z późn. zm.);  samochód musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej - 9 osobowe z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim.  Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych;  Liczba siedzących miejsc pasażerskich 8 + siedzenie kierowcy;  Możliwość szybkiego demontażu siedzeń samochód przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim z najazdami. UKŁAD JEZDNY  Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, 6 cylindrowy;  Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 100 KM;  Skrzynia biegów manualna, minimum 5 biegowa + bieg wsteczny;  Mechanizm kierowniczy ze wspomaganiem;  System wspomagania ABS;  Napęd na koła przednie lub tylne. NADWOZIE  Lakier zwykły lub metalik;  Kolorystyka dowolna;  Wszystkie siedzenia wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz zagłówki;  Głośniki;  Fotel kierowcy regulowany, podłokietniki;  Poduszki powietrzne min. kierowcy;  Przeszklenie całej tylnej części nadwozi. POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE  Układ blokady zapłonu (immobilajzer);  Centralny zamek z pilotem;  Radioodtwarzacz z CD;  Trójkąt ostrzegawczy;  Apteczka;  Gaśnice;  Komplet narzędzi (podnośnik, klucz do wymiany kół);  Lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie;  Koło zapasowe z zamocowaniem;  Ogrzewanie z nawiewami w całym przedziale pasażerskim;  Klimatyzacja z nawiewami w całym przedziale pasażerskim;  Przystosowanie samochodu do przewozu wózka inwalidzkiego;  Oznakowanie i wyposażenie pojazdu zgodne z przepisami dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych;  Dostosowanie do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim (szybki demontaż siedzeń pasażerów). OGÓLNE  Gwarancja: - na cały pojazd min. 24 miesiące - na powłoki lakiernicze min. 36 miesięcy - na perforację nadwozia min. 60 miesięcy - serwis na terenie Polski - autoryzowane stacje obsługi w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwóch tysięcy złotych) w terminie do dnia 16 listopada 2020 roku do godziny 1400, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć w formie pisemnej oświadczenia, aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postepowaniu. 2. Do oferty Wykonawca powinien załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, w Załączniku Nr 2 i 3. 5. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, które stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców. 7. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisani nie wynika z dokumentów rejestrowych. 8. Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium. 9. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 2 niniejszego rozdziału. 12. Forma dokumentów: a) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 29 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, b) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 29 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, c) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą, d) Poświadczenia za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, przez osobę uprawnioną do reprezentacji, e) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, f) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, g) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, h) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa. Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania, i) Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach