Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Wyszogrodzka 1a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3667800 , fax. 024 3667837
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
ul. Wyszogrodzka 1a 1a
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3667800, fax. 024 3667837
REGON: 61094636300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu osobowego uterenowionego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa fabrycznie nowego oznakowanego samochodu operacyjnego uterenowionego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1.Dokument uprawniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości, 2.Dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 4.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, składa dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; UWAGA Zaistnienie którejkolwiek z przesłanek nie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz którejkolwiek z przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., będzie skutkowało wykluczeniem danego wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wykonawca musi przedstawić oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy uzupełniony o wpisy w miejscach wykropkowanych i podpisany; 2. Dokument uprawniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości, 3. Dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym o którym mowa w pkt 2; 4. Podpisane oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4); 5. Podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5); 6. Aktualne świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z homologacji na podwozia sprzętu będącego przedmiotem dostawy; 7. Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu w której muszą być zawarte wymagania wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, a w szczególności wszystkie pkt. wymienione w wymaganiach minimalnych; 8. Wykaz dokumentów i informacji zawartych w ofercie objętych tajemnicą handlową o ile oferent przewiduje uznać informacje zawarte w ofercie jako objęte tajemnicą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-plock.bip.org.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu terenowego do prac wykonywanych przez państwową służbę geologiczną PIG - PIB
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego, terenowego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, na potrzeby Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego, terenowego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, na potrzeby Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa samochodu fabrycznie nowego, terenowego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, na potrzeby Krajowego Centrum Roślinnych Zasobów Genowych.
Dodano: 2016-03-21 - Mobilny zestaw rozpoznawczy (dron, kamerka oraz uterenowiony samochód)
Dodano: 2015-11-30 - Oddział Morski w Gdyni: Dostawa specjalistycznego samochodu terenowego dla ekipy serwisowej obsługującej boje pomiarowe.
Dodano: 2015-11-02 - Sprzedaż samochodu terenowego 4x4 typu pick-up w ramach wyposażenia polowego laboratorium geologicznego Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach - ZP/13/09/2015
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa 3 szt. samochodów terenowych z przeznaczeniem do montażu aparatury kontrolno-pomiarowej i prowadzenia kontroli widma radiowego na terenach górskich i trudno dostępnych
Dodano: 2013-10-28 - Dostawa samochodu typu pick-up (nr ref. sprawy: ZP/27/13)
Dodano: 2013-07-25 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA SAMOCHODU TERENOWO-OSOBOWEGO DLA WITU ZIELONKA WEDŁUG SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ
Dodano: 2013-04-16