Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego uterenowionego

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Wyszogrodzka 1a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3667800 , fax. 024 3667837
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Płocku
    ul. Wyszogrodzka 1a 1a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3667800, fax. 024 3667837
    REGON: 61094636300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego uterenowionego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa fabrycznie nowego oznakowanego samochodu operacyjnego uterenowionego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341133005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 1.Dokument uprawniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości, 2.Dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 4.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, składa dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; UWAGA Zaistnienie którejkolwiek z przesłanek nie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz którejkolwiek z przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., będzie skutkowało wykluczeniem danego wykonawcy z postępowania. Zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wykonawca musi przedstawić oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy uzupełniony o wpisy w miejscach wykropkowanych i podpisany; 2. Dokument uprawniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2.2. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości, 3. Dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym o którym mowa w pkt 2; 4. Podpisane oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4); 5. Podpisane oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5); 6. Aktualne świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą z homologacji na podwozia sprzętu będącego przedmiotem dostawy; 7. Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu w której muszą być zawarte wymagania wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, a w szczególności wszystkie pkt. wymienione w wymaganiach minimalnych; 8. Wykaz dokumentów i informacji zawartych w ofercie objętych tajemnicą handlową o ile oferent przewiduje uznać informacje zawarte w ofercie jako objęte tajemnicą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-plock.bip.org.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach