Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus z dziewięcioma miejscami, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, dla Domu Pomocy Społecznej /Pogodna Jesień/ w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3/5.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7523951, 7524657 , fax. 075 7523951
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze
    al. Jana Pawła II 7 7
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7523951, 7524657, fax. 075 7523951
    REGON: 00327131400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus z dziewięcioma miejscami, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, dla Domu Pomocy Społecznej /Pogodna Jesień/ w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3/5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa samochodu osobowego typu mikrobus o liczbie miejsc 9 (wraz z kierowcą) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Samochód powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku. Warunkiem jest homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, Zamawiający dopuszcza świadectwo badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to mikrobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym. Pojazd w chwili dostawy będzie miał wykonany przegląd techniczny zerowy. Autoryzowany serwis techniczny oferowanego pojazdu powinien się znajdować w odległości nie większej niż 20 kilometrów od Jeleniej Góry. Gwarancja powinna obejmować: - silnik podzespoły w okresie minimum 24 miesięcy, bez względu na ilość przejechanych kilometrów; - powłokę lakierniczą w okresie minimum 36 miesięcy - perforację nadwozia w okresie minimum 6 lat Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania odnośnie parametrów technicznych oraz wyposażenia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341144003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w niniejszej specyfikacji, tj.: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) spełniają wymagania przedstawione w dalszej części specyfikacji, Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) 3) zatwierdzony projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 4) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 5) opis oferowanego modelu samochodu (np. katalog, specyfikację techniczną itp.) zawierający informacje, które umożliwią jednoznacznie ocenić ofertę pod względem jej zgodności z wymaganiami Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji dla potrzeb zawarcia umowy, Wykonawcy przedstawią : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.), tj.: 1) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. W przypadku umowy spółki cywilnej powinna ona zawierać odpowiednie postanowienia wynikające z Kodeksu Cywilnego; 5) Wykonawcy występujący wspólnie mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu on udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, - złożenie oferty wspólnej, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy, - każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie - załącznik nr 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wymienione powyżej. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków - niespełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach