Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego typu Mikrobus.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
    ul. Piastowska 18-20 18-20
    45-081 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
    REGON: 53163229800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego typu Mikrobus.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu mikrobus na potrzeby Zamawiającego 2. Miejscem dostawy będzie siedziba zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Opolu ul. Piastowska 20 45-081 Opole 3. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby: - samochód był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku, wysokiej jakości o parametrach wyszczególnionych w zał. nr1do SIWZ. - dostawca, w chwili odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwem homologacji, książkę gwarancji oraz fakturę zakupu), - w chwili dostawy samochód posiadał wykonany przegląd zerowy oraz gwarancję określoną w książce gwarancyjnej, - wykonawca w chwili odbioru przedmiotu zamówienia umożliwi zamawiającemu na swój koszt przeprowadzenie jazdy próbnej na odcinku do 5 km. 5. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi: - gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów- nie mniej niż 2 lata, - gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 10 lat. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania zamawiającego oraz określenie standardu wyposażenia, zawarty został w załączniku Nr I SIWZ. 7. W przypadku wystąpienia awarii samochodu w okresie trwania gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do odebrania go z siedziby zamawiającego, dokonania naprawy w stacji serwisowej autoryzowanej przez producenta samochodu, oraz do jego odstawienia do siedziby zamawiającego po usunięciu awarii. 8. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz załączniku Nr l do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW l. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. l pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy, c) spełniają wymagania zamawiającego określone w SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero- jedynkową, tj. wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków - niespełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp Zamawiający zgodnie z art. 44 ustawy pzp, żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2. ustawy PZP, a jeżeli Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków , również te dokumenty : 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 2; 2. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy) - wg wzoru określonego w załączniku nr 3, który stanowi załącznik do oferty wykonawcy; b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. l i 2 ustawy) - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 , który stanowi załącznik do oferty wykonawcy; c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; d) Opisu oferowanego modelu samochodu (np. katalogi, specyfikacje techniczne itp), zawierającego informacje, które umożliwią jednoznaczną ocenę zgodności jego parametrów z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach