Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego tupu SUV 4x4 w policyjnej wersji „nieoznakowany” dla Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego tupu SUV 4x4 w policyjnej wersji „nieoznakowany” dla Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa samochodu osobowego typu SUV 4x4 w policyjnej wersji „nieoznakowany” dla Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie, spełniającego parametry określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załączniki Nr 6 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.2. Zakup jest współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. 3.Odbierającym przedmiot zamówienia ze strony Zamawiającego będzie Wydział Transportu KWP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3. 4.Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd był przygotowany (zabudowany) na pojeździe bazowym samochodu osobowego typu SUV 4x4. 5.Oferowany samochód musi być wyposażony w radiotelefon przewoźny w ukompletowaniu kamuflowanym do montażu rozłącznego, zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający ustalił wadium na kwotę: 1 700,00 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100). 2. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale X pkt. 3 do czasu składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w Rozdziale X pkt. 1 SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r., poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ, 2) Oświadczenie Nr 1, sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 3 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione, 3) Oświadczenie Nr 2, sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 4 do SIWZ oraz podpisane przez Osoby uprawnione, 4) Szczegółowy opis oferowanego samochodu, radiotelefonu i wyposażenia (opis własny, zdjęcia, foldery itp.), zawierający wszystkie dane niezbędne do weryfikacji zgodności z „Opisem przedmiotu zamówienia”, 5) Dokument potwierdzający spełnienie wymogu wyciągu ze świadectwa homologacji typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE, 6) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 7) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (Wzór –Formularz upoważnienia) 8) (jeżeli dotyczy) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ, 9) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach