Przetargi.pl
dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do celów służbowych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-834 Poznań, ul. Gołębia 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8520003 , fax. 061 8528002
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
    ul. Gołębia 2 2
    61-834 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8520003, fax. 061 8528002
    REGON: 00484781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:wosoz.bip-i.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do celów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Fabrycznie nowy samochód osobowy przeznaczony do celów służbowych. Minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu jakie musi spełniać oferowany pojazd: 1.1 Wymagania techniczne: - silnik benzynowy - pojemność silnika min. 1,4 90 kW - moc silnika min. 122 KM - zużycie paliwa trasa do 5,0 l/100 km warunki miejskie do 8,5 l/100 km - typ nadwozia- Sedan czterodrzwiowy lub Hatchbeck pięciodrzwiowy - pięcioosobowy - lakier kolor czarny wymiary samochodu: długość od 4 560 mm, szerokość od 1 760 mm, wysokość od 1460 mm, rozstaw osi od 2 570 mm. 1.2. Wymogi bezpieczeństwa minimum: - poduszka powietrzna przednia dla kierowcy i pasażera - boczne poduszki powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera - kurtyny powietrzne - ABS - układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu - system kontroli trakcji- niedopuszczający do nadmiernego poślizgu kół podczas przyspieszenia - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania - elektroniczny rozdział siły hamowania- zapewniający optymalny rozdział siły hamowania pomiędzy 2 osie - elektroniczny układ wspomagania jazdy - centralny zamek sterowany pilotem - immobiliser - alarm z funkcją monitorowania wnętrza. - ACS- system pokolizyjny 1.3. Wymagane dodatkowe wyposażenie: - wspomaganiem kierownicy - regulowana w dwóch płaszczyznach wysokość kierownicy - tempomat - dywaniki gumowe (komplet) - stalowe koło zapasowe - obręcze kół ze stopów lekkich - opony zimowe - klimatyzacja- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna - wewnętrzny obieg powietrza z filtrem przeciwpyłkowym 1.4. Minimalne warunki gwarancji Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem (bez limitu kilometrów), licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania przez Odbiorców. 1.5. Wymagania dotyczące serwisu: - autoryzowana stacja serwisowa w granicach administracyjnych miasta Poznań 1.6. Rok produkcji samochodu- 2009 1.7. Dodatkowe wymagania zamawiającego: Odbiór pojazdu w granicach administracyjnych miasta Poznania. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, przed dniem odbioru pojazdu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 25 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. ( Zał. nr 4) 5) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych. ( Zał. nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.bip-i.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach