Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego dla Gminy Żukowo

Gmina Żukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 6858300 , fax. +48 58 6858300
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowo
    ul. Gdańska 52 52
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 58 6858300, fax. +48 58 6858300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego dla Gminy Żukowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego o parametrach nie mniejszych niż: 1. Liczba miejsc siedzących przewidziana - osiem lub dziewięć, 2. Pojemności 2,4 TDI lub 2,5 TDI o mocy 160 KM/180KM, 3. Rok produkcji 2008 lub 2009, 4. Skrzynia biegów -manualna sześciobiegowa Bezpieczeństwo: 1. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 2. Elektryczny układ stabilizacji toru jazdy ESP, 3. System ABS zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 4. Elektryczna blokada mechanizmu różnicowego EDS (układ zapobiegający poślizgowi kół przy ruszaniu w niekorzystnych warunkach, 5. System ASR zapobiegającym poślizgowi kół przy ruszaniu i przyspieszaniu, 6. Immobiliser, 7. Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, 8. Światła przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze zderzakiem, 9. Autoalarm, 10. Dywaniki, 11. Radio CD oryginalne, firmowe jakie montowane są przez producentów samochodów, 12. Tempomat 13. System Bluetooth, 14. Komplet kół (felgi plus opony zimowe), Wnętrze: 1. Centralny zamek sterowany z pilota, 2. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie i przyciemniane w przestrzeni pasażerskiej, 3. Lusterka zewnętrzne ogrzewane, regulowane elektrycznie i składane, 4. Podłoga wyłożona wykładziną gumową, 5. Siedzenia wyłożone z tkaniny, 6. Rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach, 7. Obrotomierz i zegar cyfrowy, 8. Klimatyzacja z elektroniczną regulacją, Nadwozie: 1. Wszystkie szyby termoizolacyjne, 2. Zderzaki w kolorze nadwozia, 3. Obudowa lusterek zewnętrznych oraz klamki drzwi i uchwyt tylnej klapy w kolorze nadwozia, 4. Okno przesuwane w przestrzeni pasażerskiej po lewej i prawej stronie w I rzędzie siedzeń, 5. Lakier metalizowany, kolor srebrny; 6. Wymiary samochodu: a) wysokość 1959 mm, b) długość 4890 mm, c) szerokość 1904 mm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) [dalej cyt.: PZP]: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności a zatem posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i udokumentuje, że prowadzi działalność gospodarczą zgodną z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie: przedłożonego Oświadczenia nr 2 (treść oświadczenia określa zał. nr 2 do siwz); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie: Oświadczenia nr 2 Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (treść oświadczenia określa zał. nr 2 do siwz); Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zobowiązanie stanowi załącznik do Oświadczenia nr 2 (zał. nr 2 do siwz); 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 PZP). Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: - oświadczenia nr 1 Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (treść oświadczenia określa zał. nr 2 do siwz). 4. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: - co najmniej 3 zamówień polegających na dostawie samochodów osobowych o wartości (dla jednego zrealizowanego zamówienia) minimum 80.000,00 PLN brutto; Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - (zał. nr 3 do siwz - Wykaz zrealizowanych zamówień) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione, odpowiednio: 1) przez każdego Wykonawcę (osobno) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP, 2) przez wszystkich Wykonawców (łącznie) - warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP. Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, musi do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 26 ust. 3 PZP) wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie warunków określonych w/w pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (zał. nr 1 do siwz). 2. Oświadczenie nr 2 - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 PZP (zał. nr 2 do siwz); 3. Oświadczenie nr 1 - że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (zał. nr 2 do siwz); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawca składa dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego (wymagania przedmiotowe). Zatem należy przedłożyć folder producenta wraz z danymi technicznymi i wyposażeniem oferowanego samochodu, z którego powinno wynikać, że posiada wszystkie wymagane parametry techniczne przedstawione w punkcie III siwz. 6. Wykonawca składa również wykaz zrealizowanych zamówień (zał. nr 3 do siwz);: 7. Wykonawca powinien również załączyć do oferty: 1) Oświadczenie nr 3 - o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. nr 2 do siwz); 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 2 PZP); 3) W przypadku osoby (osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo, w ofercie należy złożyć: oryginał pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię . 8. Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty w językach obcych składa się wraz z tłumaczeniem ich treści na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający ocenia w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach