Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7313133 , fax. 044 7313132
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów
ul. Sportowa 3 3
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 044 7313133, fax. 044 7313132
REGON: 59032424000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa samochodu osobowego dla Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego (wyprodukowanego w 2009 r.) samochodu osobowego dla Fundacji Rozwoju Gminy Kleszczów Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: Lp. Wyszczególnienie Wymagania 1. Rok produkcji 2009 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doswiadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a wskazał w ofercie, że będzie dysponował takim potencjałem technicznym i osobami, wówczas winien dodatkowo złożyć oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3A do SIWZ. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN/334/ZP/D/2015
Dodano: 2015-04-03 - dostawa samochodu - PN/589/ZP/D/2014
Dodano: 2014-09-02 - PN/504/ZP/D/2014 - dostawa samochodu
Dodano: 2014-07-30 - PN/413/ZP/D/2014 dostawa samochodów
Dodano: 2014-06-18 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-06-17 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-05-22 - PN/194/ZP/D/2014 dostawa samochodów
Dodano: 2014-05-21 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-04-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę nowego ciężarowego samochodu dostawczego
Dodano: 2013-12-31