Starostwo Powiatowe w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Narutowicza 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 6316347
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
ul. Narutowicza 38 38
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 6316347 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu osobowego 9 miejscowego (1+ 8) do przewozu osób niepełnosprawnych w tym z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu : samochodu osobowego 9 - miejscowego (1+8) do przewozu osób niepełnosprawnych w tym z jednym miejscem dla osoby na wózku inwalidzkim, spełniającego wymagania Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 108 z 2005r. poz. 908 z p.zm.) , Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003r. poz. 262 z p.zm), a także spełniające parametry techniczne opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 1 600,- zł (słownie złotych: Jeden tysiąc sześćset 00/100 ) może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w : a) pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank Pekao SA: 22 1240 4748 1111 0000 4878 9640 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z p. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnianie poniższych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie zapewniającym realizację zamówienia , 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 24 ust.2 pkt.2 ustawy Prawo - zamówień publicznych. 6.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków (określonych w pkt 1 do5.): a. W zakresie spełnienia warunku o którym mowa pkt. 1. - na podstawie dokumentu: aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b. W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 2 - poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ c. W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 3. - poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ d. W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 4 - poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ e. W zakresie spełnienia warunku o którym mowa w pkt. 5. - poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz - w zakresie obowiązku wniesienia w terminie kwoty wadium - gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał kwotę wadium przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt 1 do 4.) zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 4 specyfikacji (przy czym wadium wniesione w formie pieniężnej będzie uznane za wniesione w terminie gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał kwotę wadium przed upływem terminu składania ofert.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) b) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku do SIWZ, c) oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust.1 oraz ust.2 pkt.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg wzoru jak w załączniku do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup z dostawą do siedziby Zamawiającego dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów dostawczo - skrzyniowych przystosowanych do przewozu szkła dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o. w Krakowie
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa samochodów dla Starostwa Powiatowego w Tarnowie
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa dwóch samochodów (osobowego i dostawczego) dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2016-05-06 - leasing operacyjny samochodów dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Dodano: 2016-02-23 - leasing operacyjny samochodów dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa samochodu osobowego dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-71/15
Dodano: 2015-11-16 - leasing operacyjny samochodów dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
Dodano: 2015-10-28 - Dostawa samochodu osobowego dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-59/15
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa samochodu osobowego dla IFJ PAN w Krakowie, znak sprawy: DZP-271-55/15
Dodano: 2015-10-06 - Zakup z dostawą fabrycznie nowego samochodu z zabudową dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Tarnowie
Dodano: 2015-09-17