Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa 76
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3332324 , fax. 048 3644821
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
ul. Witosa 76 76
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3332324, fax. 048 3644821
REGON: 67057488300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu do selektywnej zbiórki odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym oraz z dźwigiem (HDS ) przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów zamontowanym za kabiną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341420004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.1. Poprzez znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający rozumie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) Polisa , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, objętym zamówieniem publicznym. 2.Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1)Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy przekazany w materiałach przetargowych - w formie załącznika nr 4. 2)Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3)W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. Konsorcjum) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust. 2 ustawy pzp. 4)Wypełniony i podpisany załącznik nr A - Przedmiot zamówienia - parametry techniczne. 5)Warunki gwarancji (wypełnienie formularza ofertowego) i punkty serwisowe - załącznik nr B 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy pzp Zamawiający wymaga na podstawie art. 26 ust.2a ustawy pzp przedłożenia: 1)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp- na druku przekazanym w materiałach przetargowych w formie załącznika nr 2 i 3. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Sprawdzenie spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust.3 ustawy pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkom.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego z HDS o DMC do 18 ton
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia wraz z fabrycznie nową zabudową skrzyniową wyposażoną w urządzenia zasypowe.
Dodano: 2016-04-14 - Oddział Morski w Gdyni: Dostawa specjalistycznego zestawu składającego się z ciągnika siodłowego z naczepą do przewozu łodzi, na potrzeby ekipy obsługującej boje pomiarowe.
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego zabudowanego urządzeniem hakowym
Dodano: 2015-08-07 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO 6X6 WEDŁUG SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ I FORMULARZA CENOWEGO
Dodano: 2014-07-29 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia wraz z fabrycznie nową zabudową skrzyniową wyposażoną w urządzenie zasypowe.
Dodano: 2014-06-23 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego podwozia zabudowanego fabrycznie nowym urządzeniem hakowym.
Dodano: 2014-06-02 - Przedmiotem zamówienia na dostawa używanego podwozia zabudowanego używanym urządzeniem hakowym.
Dodano: 2014-06-02 - przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego podwozia zabudowanego fabrycznie nowym urządzeniem hakowym i fabrycznie nowym urządzeniem HDS.
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa podwozia pojazdu ciężarowego
Dodano: 2010-07-06