Przetargi.pl
DostawA samochodu ciężarowego przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii „C” w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Składowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 333 87 , fax. 0-25 63 333 87
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Siedlcach
    ul. Składowa 46
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 333 87, fax. 0-25 63 333 87
    REGON: 71166873300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.word.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DostawA samochodu ciężarowego przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii „C” w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii C w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach, o następujących parametrach technicznych: 1) rok produkcji 2018, 2) silnik wysokoprężny, spełniający warunki obowiązującej normy emisji spalin EURO VI pod względem emisji tlenków azotu, tlenku węgla, węglowodorów i cząstek stałych: zużycie energii nie więcej niż 10,80 MJ/km obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia według danych eksploatacyjnych) i wartości energetycznej oleju napędowego. Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego pojazdu należy uwzględnić wartość energetyczną oleju napędowego = 36 MJ/km podaną w zał. nr 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 96 poz.559); wymóg Zamawiającego, aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia) według danych eksploatacyjnych wynosiło nie więcej niż 0,30 l/km; emisja dwutlenku węgla – nie więcej niż 780 g/km obliczona jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim/pozamiejskim (bez obciążenia według danych eksploatacyjnych) i wartości 2,60 kg CO2/l. Przy obliczeniu wartości emisji dwutlenku węgla oferowanego pojazdu należy przyjąć, że ze spalania 1 litra oleju napędowego powstanie 2,60 kg CO2 na podstawie pracy ITS nr 10483 „Opracowanie poradnika ustalania czynników energetyczno-emisyjnych w zamówieniach publicznych na zakup pojazdów drogowych”; 3) dopuszczalna masa całkowita co najmniej 12 ton; 4) długość co najmniej 8,0 [m] (nie więcej niż 8,5 [m]); 5) szerokość co najmniej 2,4 [m]; 6) dwie osie, klasyczny układ napędowy na tylną oś; 7) zawieszenie pneumatyczne osi tylnej; 8) osiągana prędkość co najmniej 80 [km/h]; 9) ręczna skrzynia biegów - co najmniej 8 biegów w jeździe do przodu; 10) skrzynia ładunkowa z plandeką zamknięta o szerokości i wysokości co najmniej takiej samej jak kabina w kolorze niebieskim z burtami aluminiowymi; ( max. długość 6400 mm x max. Szerokość 2550 mm x wysokość równa kabinie + 10 cm dla zachowania dwuspadowości zabudowy); 11) boczne osłony przeciwnajazdowe, 12) rozstaw osi max. 4300 mm, 13) rzeczywista masa całkowita co najmniej 10 ton (obciążenie pojazdu prefabrykatem na podłodze antypoślizgowej wraz z zabezpieczeniem prefabrykatu przed przemieszczeniem się wewnątrz skrzyni ładunkowej pojazdu); 14) sprzęg standardowy – do podłączania przyczepy typu tandem; 15) kabina w kolorze niebieskim bez leżanki tzw. krótkodystansowa; 16) siedzenia – pneumatycznie regulowane siedzenie kierowcy, pneumatycznie regulowane siedzenie dla egzaminatora; 17) przyrząd kontrolny – tachograf samochodowy z legalizacją i kalibracją; 18) układ hamulcowy posiadający urządzenia przeciwblokujące koła jezdne; 19) dodatkowy pedał hamulca roboczego, który umożliwia przejęcie sterowania układem hamulcowym przez egzaminatora; 20) lusterka zewnętrzne prawe i lewe na składanym ramieniu ; sterowanie elektrycznie i podgrzewane; 21) dodatkowe podgrzewane lusterko lewe i prawe dla egzaminatora bez sterowania elektrycznego na składanym ramieniu; 22) elektrycznie sterowane szyby; 23) centralny zamek i blokada przeciwuruchomieniowa (immobilizer); 24) klimatyzacja; 25) pokrowce na siedzenia; 26) koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem (lewostronny układ kierowniczy ze wspomaganiem); 27) apteczka doraźnej pomocy; 28) ogumione koło zapasowe pełnowymiarowe; 29) podświetlane tablice „L” zamontowane z przodu i z tyłu pojazdu, nie ograniczające dostępu do punktów kontrolnych w pojeździe z możliwością szybkiego demontażu; 30) dodatkowe kontrolki dla egzaminatora świateł: kierunkowskazów, hamowania „stop”, mijania oraz drogowych, z opisem (piktogramy); 31) trójkąt ostrzegawczy; 32) gaśnica; 33) dywaniki gumowe w kabinie z podwyższonym obrzeżem; 34) informacja na wyświetlaczu i menu w języku polskim; 35) przyłącza elektryczne i hamulcowe do przyczepy (złącze Duomatic) zamontowane w miejscu umożliwiającym dogodne złączanie i rozłączanie (zabezpieczone przed uszkodzeniem przy maksymalnym skręcie); 36) dodatkowo wyprowadzone w kabinie kierowcy przewody do stałego zasilenia rejestratora (min. 2 x 1mm) 12V stałego napięcia niezależnie od pozycji stacyjki, przewody jednożyłowe sygnałowe od kierunkowskazów (lewy, prawy) oraz hamulca roboczego (STOP). Przewody muszą sięgać do ustalonego z Zamawiającym miejsca instalacji urządzenia w schowku; 37) gniazdo zapalniczki. Pozostałe wymagania: 1) świadectwo homologacji: dla pojazdu niekompletnego i dla pojazdu skompletowanego; 2) karta pojazdu; 3) instrukcja obsługi i wyposażenia w języku polskim 4) 2 komplety kluczyków; 5) książka serwisowa; 6) zaświadczenie z przeprowadzonego dodatkowego badania technicznego – „pojazd przystosowany do nauki jazdy i egzaminowania”; 7) dokumenty potwierdzające masę rzeczywistą oferowanego pojazdu; 8) świadectwo legalizacji tachografu; 9) świadectwo jakości dodatkowego pedału hamulca; 10) dokumenty gwarancyjne; 11) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania pojazdu; 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamontowania w samochodzie zestawu rejestrującego przebieg egzaminu państwowego składającego się z rejestratora z osprzętemi mikrofonu bez wpływu na przebieg i warunki gwarancji. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca udzieli gwarancji na min. 36 miesięcy na wszystkie usterki samochodu ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji, (dotyczy to także sprzęgła, skrzyni biegów, stacyjki panelu regulacji lusterek, instalacji elektrycznej). Maksymalny limit okresu gwarancji wynosi 72 miesiące. 2) oferowanie przez Wykonawcę dłuższej gwarancji zostanie uznane za potwierdzenie maksymalnej ochrony tj. 72 miesiące. 3) w przypadku, jeżeli Wykonawca nie wpisze do Formularza ofertowego żadnej wartości lub zaproponuje krótszy okres gwarancji, to oferta zostanie odrzucona na podstawia art.89 ust.1 pkt.2 Ustawy (jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 4) okres gwarancji rozpoczyna się z dniem dostawy przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia po podpisaniu przez obie Strony protokołu bez zastrzeżeń; 5) szczegółowe postanowienia dot. udzielanej gwarancji zawiera dokument gwarancyjny (karta); 6) Wykonawca zobowiąże się do usunięcia awarii pojazdu do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia jej przez Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie). Czas reakcji serwisowej (czas pomiędzy zgłoszeniem Wykonawcy przez Zamawiającego awarii a podjęciem przez Wykonawcę czynności zmierzających do jej usunięcia) będzie nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia. 7) awarię zgłasza Zamawiający telefonicznie lub pisemnie, dopuszcza się także powiadomienie za pomocą środków komunikacji elektronicznej (faks, poczta elektroniczna); 8) Wykonawca zapewnia obsługę pojazdów w autoryzowanych stacjach serwisowych zlokalizowanych w odległości max.60 km od siedziby WORD w Siedlcach przy ul. Składowej 46. 9) Wykonawca odpowiedzialny jest za odbiór i dostawę pojazdu, w przypadku konieczności dokonania naprawy w okresie gwarancji, z siedziby Zamawiającego lub innego miejsca, wskazanego przez Zamawiającego. Warunki dotyczące odbioru pojazdu: 1) Wykonawca dostarczy pojazd do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko; 2) pojazd zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego, w obecności upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu; 3) przygotowany do odbioru fabrycznie nowy pojazd będzie miał wykonany przez wykonawcę na jego koszt: przegląd zerowy odnotowany w karcie przeglądu i książce gwarancyjnej, badanie diagnostyczne potwierdzające, że dostarczony pojazd jest odpowiednio przystosowany i oznakowany do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy; 4) podczas odbioru zostanie sprawdzona zgodność przedmiotu zamówienia z SIWZ; 5) na okoliczność odbioru, o którym mowa w pkt. 2, strony sporządzą protokół zdawczo – odbiorczy. Po jego sporządzeniu Wykonawca będzie uprawniony do wystawienia faktury VAT. Protokół powinien być sporządzony bez uwag; 6) Zamawiający dopuszcza odbiór pojazdu z uwagami pod warunkiem, że braki nie będą miały wpływu na eksploatację pojazdu zgodnie z jego przeznaczeniem. 7) w przypadku odbioru pojazdu z uwagami, Wykonawca obowiązany jest do ich usunięcia w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu odbioru z uwagami. Na okoliczność usunięcia usterek sporządzony zostanie stosowny protokół; 8) do chwili usunięcia usterek (uwag), wskazanych w protokole, w terminie wskazanym w pkt. 7, Zamawiający wstrzyma Wykonawcy wypłatę 20% wynagrodzenia brutto określonego w umowie. W przypadku nie usunięcia usterek w terminie 14 dni od podpisania protokołu odbioru z uwagami, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w w/w wysokości. Kara ulega potrąceniu z wynagrodzenia wstrzymanego przez Zamawiającego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach