Przetargi.pl
„Dostawa samochodu ciężarowego o DCM do 3,5 tony z zamontowanym podnośnikiem koszowym przegubowo-teleskopowym dla Miejskiego Zarządu Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu”

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
    REGON: 89133781500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminawalbrzych.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa samochodu ciężarowego o DCM do 3,5 tony z zamontowanym podnośnikiem koszowym przegubowo-teleskopowym dla Miejskiego Zarządu Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy samochodu ciężarowego o DCM do 3,5 tony z zamontowanym podnośnikiem koszowym przegubowo-teleskopowym dla Miejskiego Zarządu Budynków sp. zo.o. w Wałbrzychu. Zamówienie obejmuje dostawę pojazdu do siedziby Zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi sprzętu oraz świadczenie usług gwarancyjnych, przez czas zgodny z zadeklarowanym w ofercie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera parametry i wymagania techniczne określone przez zamawiającego: 1. Podnośnik koszowy przegubowo-teleskopowy z wysięgiem bocznym minimum 7 m 2. Wysokość robocza minimum 20m 3. Obciążenie kosza minimum 230 kg 4. Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2019, dopuszczamy 2018 rok 5. Opis techniczny zabudowy: a) sterowanie w pełni hydrauliczne w koszu i przy obrotnicy b) podłoga platformy wykonana z antypoślizgowej blachy aluminiowej c) hydraulicznie sterowane podpory z poziomicą d) obrotowy kosz e) ręczna pompa opuszczania awaryjnego f) podkłady pod podpory – 4 sztuki g) certyfikat CE h) skrzynia z metalu – blacha ryflowana grubość minimum 2mm (szerokość skrzyni równa szerokości platformy podwozia, wysokość skrzyni minimum 400mm, długość minimum 400mm i) przygotowanie do badania i rejestracji w UDT j) pełna dokumentacja i instrukcja obsługi w języku polskim k) dokumentacja techniczno ruchowa musi zawierać informację dotyczącą resursu pracy urządzenia 6. Opis techniczny samochodu ciężarowego pod zabudowę: a) moc silnika minimum 150 KM b) norma emisji spalin minimum Euro 6 c) skrzynia biegów manualna d) kabina minimum 2-osobowa e) pasy bezpieczeństwa f) centralny zamek zdalnie sterowany g) wspomaganie układu kierowniczego h) koło zapasowe i zestaw naprawczy do kół i) komplet chlapaczy przednie i tylne koła j) komplet dywaników gumowych k) światła przeciw mgielne l) elektrycznie sterowane szyby m) radio fabrycznie montowane n) gaśnica, apteczka, trójkąt o) pokrowce na fotele p) ramki pod rejestrację q) belka świetlna na dachu kabiny (stroboskopowa), obustronna, z dwoma światłami pulsującymi w kolorze żółtym – załączanie lamp pulsujących przyciskiem klawiszowym z kontrolką załączania, przycisk klawiszowy zamontowany w kabinie kierowcy. r) homologacja s) opony wielosezonowe t) autoalarm 7. Szkolenie z obsługi podnośnika dla 6 osób w siedzibie zamawiającego 8. Przeglądy konserwatorskie w czasie zadeklarowanym w ofercie okresu gwarancji zgodnie z przepisami UDT oraz DTR producenta w cenie przedmiotu zamówienia. 9. Mobilny serwis własny, czas reakcji na zgłoszenie usterki, polegający na przystąpieniu do jej usunięcia, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (przyjazd serwisanta lub konsultacja). 10. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie RP w czasie zgodnym z zadeklarowanym okresem gwarancji. 11. Naprawy z tytułu gwarancji i rękojmi będą wykonywane w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zgłoszenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem). W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych. Wykonawca zapewni na swój koszt pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia. 12. Odległość autoryzowanego serwisu podnośnika koszowego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 150 km mierzona będzie za pomocą mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ 13. Odległość autoryzowanego serwisu samochodu ciężarowego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km mierzona będzie za pomocą mapy internetowej: https://www.google.pl/maps/ 14. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w całości był fabrycznie nowy oraz nie pokazywany na konferencjach i imprezach targowych, ani używany w podobny sposób. 15. Wymagany okres gwarancji co najmniej 24 miesięcy na całość oferowanego przedmiotu zamówienia, bez materiałów eksploatacyjnych. Gwarancja będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 16. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowa specyfikację oferowanego pojazdu. Ze specyfikacji powinno wynikać, w sposób nie budzący żadnych wątpliwości, iż zaproponowany pojazd jest o takich samych, lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w pkt. 1-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.), zwanej dalej „ustawą o utworzeniu PARP”. 3. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja /poręczenie musi być gwarancją /poręczeniem nieodwołalną/ym, bezwarunkową/ym i płatną/ym na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną/ym zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna/o ona/o zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) / poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c. kwotę gwarancji/poręczenia, d. termin ważności gwarancji/poręczenia (z zastrzeżeniem, aby gwarant/poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania ofertą), e. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986)”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby poręczenie miało charakter subsydiarny. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o., Santander Bank Polska – 27 1090 2271 0000 0005 8400 1387 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: ………………………………..” 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu (kopii dokumentu) potwierdzającego wpłatę wadium. 8. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku (zatrzymania) oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach