Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
- Data zamieszczenia: 2014-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
REGON: 00054221500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Samochód fabrycznie nowy, dopuszcza się rok produkcji 2013. Podać markę, typ i model. 1.2. Pojazd oraz jego wyposażenie musi spełniać wymagania: 1.2.1. polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 1.2.2. pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej. 1.3. Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i;lub międzynarodowych. 1.4. Pojazd dostosowany do zamontowania pługa odśnieżnego i piaskarki spełniających parametry użytkowe przedstawione w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia. 1.5. Liczba osi 3. 1.6. Maksymalna długość pojazdu 9 000 mm. 1.7. Maksymalna techniczna masa pojazdu 33 000 kg. 1.8. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, 6 cylindrowy. 1.9. Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 350 KM. 1.10. Pojazd wyposażony w silnik, spełniający normę emisji spalin- min. Euro 5. 1.11. Manualna skrzynia biegów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341423007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 27.11.2014 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną