Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki

Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 91-613 Łódź, ul. Ekologiczna 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162850, 6162862 , fax. 042 6162854
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Drogownictwa i Inżynierii Sp. z o.o.
    ul. Ekologiczna 26 26
    91-613 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162850, 6162862, fax. 042 6162854
    REGON: 47317433400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego, 100 % właśności Miasta Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa jednej sztuki samochodu ciężarowego - wywrotka: a) DMC min 15 000 kg b) Moc silnika min 220 km 162 kw, silnik spełniający normę emisji min. EURO 4 poprzez recyrkulację spalin (bez Ad Blue) c) MAX. ilość osi 2 d) Rozstawienie osi min 3600 mm e) możliwość założenia pługa z czołownicą SMK 270 bez utraty gwarancji f) możliwość założenia piaskarki np. typu Schmidt g) wywrót: trójstronny h) długość zawietrzna min 5 000 mm, szerokość min 2 400 mm , wysokość burty min 800 mm i) zwis tylni min 1 400 mm j) zawieszenie przód i tył resory paraboliczne k) opony min 17,5 cala l) zbiornik paliwa min. 120 l, paliwo olej napędowy m) zamykany korek wlewu paliwa n) wspomagany układ kierowniczy o) wyposażenie kabiny min. Radioodbiornik = głośnik, plus fabryczne CB radio p) min system ABS q) ładowność min 10 t r) wyposażenie dodatkowe: min. koło zapasowe, gaśnica, trójkąt, podnośnik koła, klucze s) sprzęg przyczepy t) stabilizator osi przedniej i tylniej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341410007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset PLN). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego Nr 14 1560 0013 2026 0001 5525 0002 lub w innych formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (uwaga: załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy o wpłacie wadium nie będzie czyniło zadość wymogowi załączenia dowodu wniesienia wadium i powodować będzie odrzucenie oferty). 5. Oryginał wadium wniesionego w pozostałych formach należy złożyć przed terminem składania ofert w pokoju Nr 105 a kopię załączyć do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki podmiotowe wynikające z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Przedstawią ofertę samochodu ciężarowego, spełniającego wymagania opisane w dziale III niniejszej SIWZ. 3. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 2 zamówienia polegające na dostawie samochodu ciężarowego. 4. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 300 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki, w przypadku spółki z o. o., jeżeli cena ofertowa przewyższać będzie 2-krotność kapitału zakładowego wykonawcy, należy załączyć uchwałę walnego zgromadzenia wspólników, upoważniającą zarząd do podejmowania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału zakładowego (art. 230 w związku z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). 5.3 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień polegających na dostawie frezarek do asfaltu wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zgodnie z załącznikiem nr 4. 5.4 Szczegółowy opis oferowanego samochodu ciężarowego, spełniającego wymagania opisane w dziale III niniejszej SIWZ. 5.5 Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach