Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka

Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, Bankowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756711220, 756711257 , fax. 756711250
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu
    Bankowa 8
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756711220, 756711257, fax. 756711250
    REGON: 230907302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% Własności Gminy Miejskiej Lubań

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego - wywrotka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego – wraz z zabudową wywrotka do siedziby zamawiającego. Oferowany pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2019 roku z seryjnej produkcji (nie będącej prototypem), przeznaczony dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej za spełniony na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę potwierdzających możliwość prowadzenia przedmiotowej działalności – na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach