Przetargi.pl
Dostawa samochodu 9-cio osobowego fabrycznie nowego.

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu 9-cio osobowego fabrycznie nowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu 9-cio osobowego - bez jakichkolwiek oznak użytkowania. 1. Parametry techniczne samochodu: 1) fabrycznie nowy, dopuszcza się rok produkcji 2008, 9-cio (8+1) osobowy, 2) silnik wysokoprężny, turbodoładowany, o pojemności w przedziale 1900-2000 cm3 o mocy co najmniej 114 KM, spełniający normę emisji spalin Euro IV, 3) centralny zamek, 4) wspomaganie układu kierowniczego, 5) układ hamulcowy z ABS, 6) poduszka powietrzna kierowcy, 7) całkowite przeszklenie pojazdu, 8) szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń, 9) tylne drzwi dwuskrzydłowe, 10) drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział tylni, 11) fotel kierowcy z regulacją, 12) wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, 13) okno dachowe uchylne lub wywietrznik dachowy lub klimatyzacja, 14) w wyposażeniu: gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, pełnowymiarowe koło zapasowe, 15) kolor: morski, srebrny, szary, błękitny. 16) prześwit (odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej - oprócz kół - położonymi elementami podwozia pojazdu samochodu z maksymalnym obciążeniem co najmniej 150 mm), 17) Wymiary mierzone od najbardziej wysuniętych elementów (ze względu na wymiary garażu): a) wysokość: nie więcej niż 230 centymetrów, b) długość: w przedziale 500 - 530 centymetrów, 18) światło do jazdy dziennej. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.11.00.00-1 - Samochody osobowe. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji: - na samochód i podzespoły co najmniej 24 miesiące bez limitu kilometrów, - na perforację blach nadwozia co najmniej 144 miesiące, - na powłoki lakiernicze co najmniej 36 miesięcy, od dnia protokolarnego przekazania-odbioru przedmiotu zamówienia. Wyznaczony przez wykonawcę punkt serwisowy nie może znajdować w odległości większej niż 150 kilometrów od siedziby zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem wyciąg ze świadectwa homologacji lub decyzji zwalniającej pojazd z homologacji, kartę pojazdu, -książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa, szczególnie ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca obowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1, a w tym: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali dostawę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł. (osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy) i posiadają dokumenty, że wykonali je z należytą starannością, 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń , zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. 5.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.2. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.1. 5.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 5.1.3. ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.2. 5.2.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 5.1.1 i 5.1.4 ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w punkcie 6.1.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.1 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (treść oświadczenia zawiera pkt 1 zał. nr 3 siwz). Jednocześnie do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 6.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.2. siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ( treść oświadczenia zawiera pkt 2 zał. nr 3 siwz). 6.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2.3 siwz - wraz z ofertą każdy z wykonawców powinien złożyć: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności (treść oświadczenia zawiera pkt 3 zał. nr 3 siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (treść oświadczenia zawiera pkt 4 zał. nr 3 siwz). Jednocześnie do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający każdy z wykonawców powinien załączyć: a) opis parametrów technicznych i wyposażenia oferowanego samochodu (podpisany przez wykonawcę) oraz dokument potwierdzający, że na samochód wystawiona jest świadectwo homologacji jako samochód osobowy 9-cio osobowy (8+1). 6.2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.3: 6.2.1. ppkt c), d), f) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. ppkt e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 6.2.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1 lit. a i c siwz oraz 6.2.2 siwz, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.1 lit. b siwz, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2.1 i 6.2.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis w punkcie 6.2.3 siwz stosuje się odpowiednio. 6.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.3.1. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w siwz, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum, a także czy dysponuje (bądź będzie dysonował) potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. W związku z powyższym, wraz z ofertą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1 siwz. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 6.1.2 i 6.1.3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców. 6.4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 6.4.1. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.hrubieszow.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach