Przetargi.pl
Dostawa Samochodu

Instytut Oceanologii PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 81-712 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5517281 , fax. 058 5512130
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii PAN
    ul. Powstańców Warszawy 55 55
    81-712 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 058 5517281, fax. 058 5512130
    REGON: 00063246700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Samochodu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Samochodu Kod CPV 34.11.00.00-1 dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu w liczbie sztuk 1, spełniającego warunki określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2005r., nr 108, poz.908) oraz parametry techniczne wymienione poniżej. Zamawiający planuje przeznaczyć samochód zarówno do transportu osób, ale także do przewozu różnorakich materiałów, dlatego ważna jest zarówno jego wygoda jak i funkcjonalność. PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE: - silnik 2.0 HDi - powyżej 100 KM - co najmniej poduszka powietrzna kierowcy i poduszki (lub podwójna poduszka) powietrzne pasażerów obok kierowcy - ABS, ESP, ASR - wspomaganie kierownicy - co najmniej przednie szyby sterowane elektrycznie - zamek centralny - samochód 9-cio miejscowy - drugie drzwi przesuwne przeszklone z prawej strony - drzwi tylne podwójne przeszklone lub klapa unoszona do góry przeszklona - klimatyzacja (manualna lub automatyczna) - lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane - alarm + zamek centralny + immobilizer - radioodtwarzacz CD z MP3 i głośnikami (sterowanie z joysticka przy kierownicy) - kolor niemetalizowany lub metalizowany (biały, czarny, granatowy lub beżowy) , karoseria podwójnie ocynkowana - maksymalna długość powyżej 5 m - długość części bagażowej powyżej 1m (za trzecim rzędem siedzeń) - rozstaw osi co najmniej 3,2 m - wysokość samochodu powyżej 1,90 m - fotele pasażerów w części poza kabiną kierowcy montowane na zatrzaskach (łatwe do demontażu) - pełnowymiarowe kolo zapasowe - uchwyty do mocowania ładunku - komplet opon zimowych Okres gwarancji producenta - co najmniej 4 lata bez względu na liczbę przejechanych kilometrów, 12 lat na perforację karoserii. Rabat na usługi serwisowe w okresie gwarancji - 15 % - w serwisie dostawcy. Dodatkowo zamawiający wymaga zapewnienia dostępności do autoryzowanych serwisów na terenie kraju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.2., b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie II.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie III.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.3. c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.d. wyszczególnionych w punkcie IV.1.1., IV.1.2., IV.1.4. i IV.1.5. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1. lit b) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz co najmniej trzech wykonanych, przez Wykonawcę dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 2, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach