Przetargi.pl
Dostawa samochodów w policyjnej wersji APRD (Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego); postępowanie nr 040/PN/2009

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-372 Kielce, ul. Seminaryjska 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3492930 , fax. 041 3492935
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12 12
    25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3492930, fax. 041 3492935
    REGON: 29072786900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodów w policyjnej wersji APRD (Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego); postępowanie nr 040/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 3 szt. samochodów w policyjnej wersji APRD. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz. 2615). 3. Zmiany adaptacyjne pojazdu APRD powstałe w trakcie jego eksploatacji, dotyczące montażu wyposażenia służbowego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. Stosowny zapis w tej kwestii winien się znaleźć w książce gwarancyjnej i powinien być respektowany na terenie całego kraju. 4.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe APRD wyposażenia służbowego, a w szczególności: - instalacji antenowych, - zasilania urządzeń łączności radiowej, - innego specjalistycznego sprzętu policyjnego, (np. terminal mobilny). 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005r. Nr 108, poz. 908. z późniejszymi zmianami). 6. Wszystkie podzespoły elektroniczne przedmiotu zamówienia montowane dodatkowo muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z regulaminem 10 EKG/ONZ. 7.Urządzenia świetlne sygnalizacji uprzywilejowania przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 65 EKG/ONZ. 8.Wykonawca jest zobowiązany zbilansować łączną moc wszystkich zainstalowanych oraz planowanych, według wskazań Zamawiającego, do zainstalowania w samochodach typu furgon w policyjnej wersji APRD urządzeń elektrycznych, elektronicznych oraz wyposaży pojazd w odpowiednie dla pełnego obciążenia akumulatory i alternator.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341142001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1)dysponują minimum jedną autoryzowaną stacją obsługi marki samochodu, którą oferują na terenie województwa świętokrzyskiego;2) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują, dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zrealizowaną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna:- dostawę samochodów specjalizowanych;- dostawę, której wartość brutto jest równa lub większa od kwoty 400 000,00 PLN; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule: spełnia i nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/wykaz autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki samochodu na terenie województwa świętokrzyskiego.W wykazie musi być wskazana minimum jedna autoryzowana stacja obsługi;3/wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw samochodów specjalizowanych oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych dostaw musi być co najmniej jedna dostawa o wartości brutto równej lub większej od kwoty 400 000,00 PLN ; 4/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);6/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7/ oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców z uwzględnieniem sposobu reprezentacji; 8/wyciąg ze świadectwa homologacji dopuszczającego pojazd ( przedmiot zamówienia) do użytkowania na terenie RP; homologacja na pojazd bazowy wystawiona zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005; Nr 108; poz.908 z późniejszymi zmianami). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców oraz wskazania firmy podwykonawcy(-ów). Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach