Przetargi.pl
Dostawa samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 nowych fabrycznie (rok produkcji 2009) samochodów osobowych spełniających n/w kryteria: Układ napędowy: Rodzaj silnika turbo diesel (common rail) Pojemność silnika [cm3] 1,4 - 1,6 l. Moc maksymalna [KM] Minimum 105 [KM] Skrzynia biegów 6 - biegowa; manualna Wymiary: Długość max. - 4250 mm, Rozstaw osi max. - 2700 mm, Pojemność bagażnika min. - 650 litrów. Kolor: Żółty - niemetaliczny Wyposażenie: o wspomaganie układu kierowniczego, o immobiliser, o składana, 3 osobowa tylna kanapa (dzielona w stos. 1:3-2:3), o pełnowymiarowe koło zapasowe, o poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, o tylne drzwi przesuwne (po obu stronach), o tylna klapa (podnoszona do góry) z ogrzewaną szybą i wycieraczką, o centralny zamek, o lusterka boczne regulowane elektrycznie, o komputer pokładowy, o półka pod dachem w kabinie, o zamykany schowek w desce rozdzielczej, o ochronne listwy boczne (na drzwiach), o oświetlenie bagażnika, o obrotomierz, o system ABS, o światła przeciwmgielne, o lusterka i zderzaki lakierowane, o radioodtwarzacz CD + pilot do sterowania radiem przy kierownicy, o przednie szyby regulowane elektrycznie, o fotel kierowcy z regulacja wysokości, o kierownica regulowana na wysokość, o schowek centralny pomiędzy przednimi fotelami, o przykrycie części bagażowej, o lusterka elektrycznie składane, o klimatyzacja automatyczna, o czujnik świateł, o czujnik deszczu, o elektryczne szyby w drzwiach odsuwanych o 2 komplety kół: zimowe i letnie (letnie na felgach aluminiowych, zimowe na stalowych). Wyposażenie dodatkowe: o dywaniki firmowe (gumowe), o autoalarm, o lampa ostrzegawcza (zespolona) - typ LZP, wraz z oklejeniem lampy (napis Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach na lampie ostrzegawczej z przodu i z tyłu). Szczegóły w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach