Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700 , fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A 26A
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700, fax. (+48)(0-prefix-22) 3149900
REGON: 01245670700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu poczty niejawnej, nr postępowania 49/L/MON/ZZSPU/PN/ZO/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów przystosowanych do przewozu poczty niejawnej, w ilości 3 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina), określonym w sekcji IV.3.4
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamowień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w szczególności wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują) dostawy pojazdów samochodowych do przewozu poczty niejawnej i/lub wartości pieniężnych o łącznej wartości brutto tych dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy, o których mowa w niniejszej sekcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw pojazdów samochodowych do przewozu poczty niejawnej i/lub wartości pieniężnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto tych dostaw nie mniejszej niż 450 000,00 zł. Wykonawca w ww. wykazie ujawni wartości, przedmioty, daty wykonania dostaw i odbiorców tych dostaw oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw muszą być wystawione przez Zamawiających lub Odbiorców wskazanych w ww. wykazie. UWAGA: Jeżeli wartość dostaw wskazana w wykazie, określona zostanie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 2. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt 1: 1) ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt. 1 i 3 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale; 2) W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one poświadczone notarialnie; 3) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy); 4) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- IHiT/P/42/2016 - Zakup samochodów wraz z finansowaniem w systemie ratalnym przez okres 36 miesięcy: 1. Ambulans sanitarny wraz z wyposażeniem, 2. Samochód specjalny.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa dwóch samochodów specjalnych ze specjalistyczną zabudową biurową.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa 1 pojazdu typu van do przewozu psów- nr sprawy 168/Ctr/16/MG
Dodano: 2016-07-20 - IFPS/15/16
Dodano: 2016-06-01 - IFPS/14/16
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego dwufunkcyjnego do hydrodynamicznego czyszczenia sieci kanalizacyjnej z odzyskiem wody (recycling)
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu specjalistycznego - karawanu z podwójna kabiną w kolorze srebrny metalik fabrycznie nowego
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu specjalistycznego - karawanu z podwójna kabiną w kolorze srebrny metalik fabrycznie nowego
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu specjalistycznego - karawanu z podwójna kabiną w kolorze srebrny metalik fabrycznie nowego
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu specjalistycznego - karawanu z podwójna kabiną w kolorze srebrny metalik fabrycznie nowego
Dodano: 2016-01-19