Przetargi.pl
Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego. Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej, Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego. Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej, Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodów patrolowo-osobowych, przyczepy samowyładowczej oraz ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz chłodnic oleju hydraulicznego. Zadanie Nr 1 - dostawa 4 szt. samochodów patrolowo-osobowych, Zadanie Nr 2 - dostawa 1 szt. przyczepy samowyładowczej, Zadanie Nr 3 - dostawa 2 szt. ciągników rolniczych z osprzętem (uniwersalne hydrauliczne ramię robocze z głowicą do koszenia traw i krzewów) oraz 6 szt. chłodnic oleju hydraulicznego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana dostawa (samochody patrolowo-osobowe i ciągniki rolnicze) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na: 1) dostawę samochodów patrolowo-osobowych spełniających wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie EURO 5, 2) dostawę ciągników rolniczych spełniających wymogi innej normy, pod warunkiem że parametry techniczne zawarte w takiej normie nie będą gorsze od parametrów określonych w normie EURO 3. Wartość zamówienia (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3) - 556 910,57 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 2.000,00 zł, (słownie złotych: dwa tysiące00/100). - Zadanie nr 2 - 400,00, (słownie złotych: czterysta 00/100). - Zadanie nr 3 - 5.000,00, (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego Zadania Wykonawca winien wnieść zsumowaną kwotę wadium za poszczególne Zadania 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 5. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach