Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg
- Adres: 59500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8786940, -950 , fax. 76 8786955
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
Pl. Niepodległości 8
59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 76 8786940, -950, fax. 76 8786955
REGON: 39064724500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat-zlotoryja.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodów osobowych typu BUS na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Złotoryjskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa czterech samochodów osobowych do jednostek organizacyjnych Powiatu Złotoryjskiego, przystosowanych do transportu osób niepełnosprawnych. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy czterech samochodów dla następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Złotoryjskiego: a) Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Wilkowie-Osiedlu, ul. Jana Kochanowskiego 4, Wilków Osiedle, 59-500 Złotoryja; b) Dom Dziecka "Sobieradzik" w Wojcieszowie, ul. Targowa 4, 59-550 Wojcieszów; c) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Złotoryi, ul. Staszica 2, 59-500 Złotoryja; d) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Wojcieszowie, ul. Miedziana 1, 59-550 Wojcieszów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 poz. 184 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie). Zamawiający - z uwagi na brak szczegółowych warunków udziału w postępowaniu - żąda wyłącznie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania (nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). - W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na podstawie art. 25a ust. 6 ustawy Pzp - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup dwóch samochodów terenowych z napędem na 4 koła z hakami i wyciągarkami w celach patrolowych dla KWPSR we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-02 - Zakup i dostawa samochodu.
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 8 osób dla potrzeb Działu Technicznego Pogotowia Ratunkowego w Legnicy.
Dodano: 2024-05-10 - Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup samochodu osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze (III)
Dodano: 2023-10-31 - „Dostawa nowego samochodu osobowego wersja combi w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29, we Wrocławiu.”
Dodano: 2023-09-21 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-20 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa 9- osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu w ramach zadania "Przewóz osób do dializ"
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa trzech sztuk samochodów osobowych na potrzeby transportu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-06-22