Przetargi.pl
Dostawa samochodów na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
    REGON: 17756003700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodów na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych samochodów zgodnie z podziałem zamówienia na części: a) Część 1 – samochód osobowo-ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (5-cio osobowego, 4+1); b) Część 2 - samochód osobowo-ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (6-cio osobowego, 5+1). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 zawarty został w załączniku do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż jeżeli w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub art. 30 ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, a także domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”. 4. Warunki realizacji zamówienia szczegółowo zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34136000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  część 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100);  część 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego dziale XI SIWZ. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium oraz na jaką część. 4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:  Pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019,  Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  Gwarancjach bankowych,  Gwarancjach ubezpieczeniowych,  Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018.110 j.t. ze zm.). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 4, oryginał dokumentu potwierdzający wniesie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 na ręce pracownika wieloosobowego stanowiska zamówień publicznych lub też dołączyć do oferty w terminie przewidzianym do składania ofert. 6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, tj. w wymaganej wysokości lub formie (także na przedłużony okres związania ofertą), skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 8. Zwrot wadium:  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.  Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zatrzymanie wadium:  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano), • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika do SIWZ; b) Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:  oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ;  oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, w zakresie wskazanym w pkt 1 b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa SIWZ. 5. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b) Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór wg załącznika do SIWZ); c) Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą; 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w SIWZ. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017. 570 j.t. ze zm.). Zamawiający będzie korzystał z ww. dokumentów i oświadczeń po ich wskazaniu przez Wykonawcę, jeśli są aktualne (podstawa prawna: § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016. 1126 ze zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018.1993).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach