Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3573454 , fax. 051 3564305
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3573454, fax. 051 3564305
REGON: 09158115000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sadzonek kwiatów na jesienną obsadę cmentarzy i Miejsc Pamięci Narodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę chryzantemy drobnokwiatowej, doniczkowej, różnobarwnej o średnicy masy kwiatów od 30 do 40 cm - w ilości 2.500 szt. oraz chryzantemy ciętej - w ilości 800 szt. 2. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia: a) dostarczone kwiaty muszą odpowiadać warunkom kolorystycznym, jakościowym jak i ilościowym, b) dostawa odbędzie się po uzgodnieniu telefonicznym z kierownikiem Zakładu Zieleni. Dopuszcza się 2 dostawy. Pierwsza w terminie 3 dni od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031211006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, d) formularz ofertowy dostawcy (zał. nr 1 do swiz). e) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 2 do siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1) dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń. 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń
Dodano: 2016-02-15 - dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń.
Dodano: 2015-03-19 - dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa materiału nasadzeniowego do założenia sadu i jagodnika na potrzeby projektu Organizacja centrum kształcenia praktycznego - sadownictwo i szkółkarstwo w Zespole Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
Dodano: 2014-12-24 - Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek kwiatów na wiosenną oraz letnią obsadę Miasta Inowrocławia, miejsc Pamięci Narodowej oraz Parku Solankowego.
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa materiału roślinnego do założenia sadu i materiału sadzeniowego do jagodnika na potrzeby projektu Organizacja centrum kształcenia praktycznego - sadownictwo i szkółkarstwo w Zespole Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa sadzonek kwiatów na jesienną obsadę cmentarzy i Miejsc Pamięci Narodowej
Dodano: 2014-10-09 - dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń
Dodano: 2014-01-13 - Dostawa wraz z rozładunkiem sadzonek kwiatów na wiosenną oraz letnią obsadę Miasta Inowrocławia, miejsc Pamięci Narodowej oraz Parku Solankowego.
Dodano: 2013-11-14 - Dostawa sadzonek kwiatów na jesienną obsadę cmentarzy i Miejsc Pamięci Narodowej
Dodano: 2013-09-24