Przetargi.pl
Dostawa sadzonek drzew do Bazy Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu przy ul. Gwarków

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1
    58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdkium.walbrzych.pl, www.zdkium.walbrzych.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sadzonek drzew do Bazy Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu przy ul. Gwarków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew gatunku brzoza brodawkowata, buk pospolity, dąb szypułkowy, głóg dwuszyjkowy, głóg pośredni, jarząb szwedzki, kasztanowiec czerwony, klon pospolity, klon czerwony, klon jawor, klon polny, lipa drobnolistna, olcha czarna, platan kloniasty, śliwa wiśniowa, świerk pospolity, wiśnia piłkowana do Bazy Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu przy ul. Gwarków. WYMAGANE PARAMETRY JAKOŚCIOWE SADZONEK ROŚLIN: Lp. Gatunek Obwód na wysokości 100 cm Ilość sztuk 1. Brzoza brodawkowata 10-12 cm 1 2. Buk pospolity 10-12 cm 2 3. Buk pospolity 14-16 cm 3 4. Dąb szypułkowy 12-14 cm 6 5. Dąb szypułkowy 14-16 cm 2 6. Głóg dwuszyjkowy 8-10 cm 10 7. Głóg dwuszyjkowy 10-12 cm 20 8. Głóg pośredni 8-10 cm 6 9. Jarząb szwedzki 10-12 cm 13 10. Kasztanowiec czerwony 14-16 cm 4 11. Klon jawor 14-16 cm 2 12. Klon polny 10-12 cm 2 13. Klon polny 12-14 cm 4 14. Klon polny 14-16 cm 1 15. Klon pospolity ‘Globosum’ 8-10 cm 10 16. Klon pospolity ‘Globosum’ 10-12 cm 26 17. Klon pospolity ‘Globosum’ 12-14 cm 16 18. Klon pospolity ‘Globosum’ 14-16 cm 34 19. Klon pospolity ‘Globosum’ 20 cm 2 20. klon czerwony 12-14 cm 10 21. Lipa drobnolistna 8-10 cm 2 22. Lipa drobnolistna 10-12 cm 2 23. Lipa drobnolistna 12-14 cm 7 24. Lipa drobnolistna 14-16 cm 45 25. Olcha czarna 12-14 cm 4 26. Platan kloniasty 14-16 cm 4 27. Śliwa wiśniowa 8-10 cm 6 28. Wiśnia piłkowana 8-10 cm 5 29. Świerk pospolity 12-14 cm 2 Materiał szkółkarski I klasy. Wszystkie sadzonki powinny być zabezpieczone. Materiał roślinny powinien być w dobrym stanie, bez widocznych uszkodzeń, rośliny nie zwiędnięte. Sadzonki powinny być zdrowe, bez zmian chorobowych i patogenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03120000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Dostawa sadzonek drzew do Bazy Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu przy ul. Gwarków”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu,o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2) . 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 2A do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach