Przetargi.pl
DOSTAWA RYBY HANDLOWEJ

Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Ruda Sułowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 847 110 , fax. 713 847 110
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
    Ruda Sułowska 20
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 847 110, fax. 713 847 110
    REGON: 21461756000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA RYBY HANDLOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla potrzeb przedsiębiorstwa Stawy Milickie Spółka Akcyjna obejmująca dostawę jesiotra syberyjskiego handlowego w ilości: a) zamówienie podstawowe 1 000,00 kg (słownie: jeden tysiąc kilogramów). Waga jednostkowa każdej sztuki od 2 do 5 kg. b) zamówienie z prawem opcji 1 000,00 kg (słownie: jeden tysiąc kilogramów). Waga jednostkowa każdej sztuki od 2 do 5 kg. 2. Wykonawca do każdej dostawy jest zobowiązany dołączyć aktualne świadectwo pochodzenia i zdrowia dostarczanych ryb, dostosowane do norm prawa krajowego obowiązującego w Polsce (dostarczony weterynaryjny numer identyfikacyjny (dla ryby z Polski) oraz świadectwo zdrowia dla handlu wewnątrzwspólnotowego). Orzeczenie musi być zaopatrzone w datę wykonania badań, wystawione i opieczętowane przez uprawniony organ. 3. Dostarczane ryby muszą spełniać wymogi określone we właściwych normach branżowych i innych właściwych normach – jeżeli normy takie dla danego asortymentu istnieją. To samo dotyczy ich przetrzymywania i transportu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności pracowników lub współpracowników spółki Stawy Milickie S.A., w szczególności zaś ichtiologów lub ichtiopatologów przy załadunkach ryb. Osoby wymienione w zdaniu poprzedzającym są uprawnione do sprawdzania jakości i ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, pobierania próbek tego asortymentu, przeprowadzania niezbędnych badań, podejmowania wiążących decyzji co do sposobu transportu przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP – w zakresie określonym w ust. 1 lit. b). W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03311000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ust. 2 ustawy PZP) w kwocie: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy PZP): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN-7/2019 na dostawę ryby handlowej”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust 3 ustawy PZP). Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust 7b) ustawy PZP). 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach