Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ryb, wędlin i wyrobów drobiarskich oraz wędlin i mięsa wieprzowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ryb, wędlin i wędlin i wyrobów drobiarskich oraz wędlin i mięsa wieprzowego w podziale na Części: 1. Część nr 1 - Ryby 2. Część nr 2 - Mięso i wędliny drobiowe 3. Część nr 3 - Wędliny wieprzowe 4. Część nr 4 - Mięso wieprzowe, wołowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie produkcji lub umieszczania na rynku produktów pochodzenia zwierzęcego, wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii (zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 16.12.2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego - dz. U. z 2006 roku, nr 17, poz. 127 - w odniesieniu do Części nr 2, 3, 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, który winien być złożony w formie oryginału. 2. Formularz asortymentowo-cenowy: Załącznik Nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1.4 niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku.
Dodano: 2024-07-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek”w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-03 - Dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa artykułów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2024 roku.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2024 r
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-06