Przetargi.pl
Dostawa ryb swiezych i wędzonych oraz mrozonek do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku

Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kajki 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6106223 , fax. 087 6106223
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja
    ul. Kajki 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6106223, fax. 087 6106223
    REGON: 00009613500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ryb swiezych i wędzonych oraz mrozonek do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku w celach edukacyjnych / praktyczna nauka zawodu w pracowniach gastronomicznych / oraz zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe / przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (ryby świeże i wędzone), część 2. (mrożonki i ryby) co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, ul. M. Kajki 4 A, sukcesywnie - zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 8:30 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie : stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP. Łączne ilości zamawianych produktów które dostarczone będą, w okresie obowiązywania umowy, do Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do umowy (formularz ofertowy Wykonawcy wraz z załącznikiem) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi, Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku gdy ilości zamawianych produktów będą wyższe niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 033100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs6.elk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach