Przetargi.pl
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, znak sprawy D.Kw.2232.4.2019

Zakład Karny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-809 Włocławek, ul. Bartnicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 355 055 , fax. 542 354 063
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny we Włocławku
    ul. Bartnicka 10
    87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 355 055, fax. 542 354 063
    REGON: 31968700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, znak sprawy D.Kw.2232.4.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych (kod CPV- 15200000-0): 1) Kotlet rybny panierowany, mrożony, Nomenklatura CPV:15229000-9, o wadze jednostkowej 90g-110g. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 2500 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 800 kg RAZEM 3300 kg 2) Paprykarz ryżowo-rybny, Nomenklatura CPV: 15243000-3, op. 300g-330 g, o składzie nie gorszym niż paprykarz szczeciński, w opakowaniach z możliwością szybkiego otwarcia. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 3300 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 500 kg RAZEM 3800 kg 3) Sałatka rybna z makreli, Nomenklatura CPV:15243000-3 op. 300g-330 g, w opakowaniach z możliwością szybkiego otwarcia. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 3300 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 400 kg RAZEM 3700 kg 4) Płaty śledziowe solone „matias“, Nomenklatura CPV:15232000-3, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 2,5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 2200 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 100 kg RAZEM 2300 kg 5) Tusza śledzia, wędzona, o wadze jednostkowej 70-120 g, Nomenklatura CPV: 15234000-7 - w opakowaniach nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 700 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 0 kg RAZEM 700 kg 6) Płaty śledziowe, mrożone, o wadze jednostkowej 150-200 g, Nomenklatura CPV: 15241200-1- w opakowaniach po 24 - 26 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania: Zakład Karny we Włocławku 3000 kg Zakład Karny w Inowrocławiu 250 kg RAZEM 3250 kg 2. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczone towary muszą spełniać ustalone normy jakościowe. 3. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej – na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktur: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000 Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000 4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do siwz)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,  do  złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. Dodatkowo zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015, poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. 2003 Nr 60 poz. 535 z późn. zm.);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach