Przetargi.pl
Dostawa ryb dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ryb dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 15 20 00 00-0 ryby przetworzone i konserwowe 15 20 00 00-6 ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2.Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do specyfikacji-pakiet asortymentowo-cenowy. 3.Ilości podane w załączniku nr 1a są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 4.Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6.Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 2Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 3Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 4Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 5Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 6Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota-Roweckiego 30 7Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 8Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 9Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 10Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 11Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 12Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 13Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 14Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 15Dzienny Dom Senior Wigor w Łodzi ul. Senatorska 4 16Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 17Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 18Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 19Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 20Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 21Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 7.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie określonym przez Zamawiającego w zapotrzebowaniu, trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki, w godzinach od 7.00 do 12.00. 8.Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania z tego tytułu dodatkowymi kosztami Zamawiającego. 9.Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie lub na adres poczty e-mail z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 10.Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015 roku poz. 594 oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą; 4Zamawiający będzie miał prawo sprawdzić przedmiot zamówienia podczas odbioru pod względem jakości. 11.Zamawiający nie będzie zobowiązany do przyjęcia towaru i odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego artykułu, 2dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 12.Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1nazwę środka spożywczego, 2datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7oznaczenie partii produkcji, 8klasę jakości handlowej; 13.Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1pojemniki czyste, 2bez obcych zapachów, 3powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 14.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3)Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 4)Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; 5)na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi; 6)zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 16.W razie odmowy przyjęcia dostawy Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 17.W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem, telefonicznie lub pocztą e-mail Wykonawcę. 18.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 19.W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na wymianę towaru, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 20.Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 21.Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 22.Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np.W-Z wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 23.Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, określone przez Wykonawcę w załączniku nr 1a do SIWZ. 24.Wynagrodzenie za wykonaną dostawę płatne będzie każdorazowo po dokonaniu dostawy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez wykonawcę faktury VAT wraz z dokumentem np.W-Z wskazującym miejsce dostawy oraz potwierdzającym odbiór ryb przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 25.Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 26.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach