Przetargi.pl
Dostawa ryb

Jednostka Wojskowa 1128 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 620 62 16 , fax. 55 620 62 75
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1128
    ul. 17 Marca 20 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 55 620 62 16, fax. 55 620 62 75
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ryb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla JW 1128 Malbork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1.1. Miejsce dostawy: - magazyn żywnościowy w JW 1128 Malbork; - magazyn żywnościowy w JW 1128 Pruszcz Gdański. Miejsce dostaw określa załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy 1 raz w tygodniu w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mogą ulec zmianie. Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany. 1.3. Ilość towaru i ich wartość dostaw określonych w umowie są ilościami i wartościami planowanymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w formie pisemnej przyjętych w umowie ilości, wartości i częstotliwości dostaw w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmiana ilości żywionych. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 1.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie częstotliwości dostaw (przy niezmienności wartości umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez okres realizowania przedmiotu zamówienia, aktualnych dokumentów: a) Potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP. b) Aktualnej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. nr 106, poz. 730). 1.6. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Odbiorcy, nie może być krótszy niż określony w załącznikach nr 3. 1.7. Dla określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP, laboratorium Zamawiającego (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno - higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów. 1.8. Wykonawca wyrazi zgodę na pobieranie prób żywności i jej przebadanie we właściwym miejscowo (dla Zamawiającego lub Odbiorcy) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium lub laboratorium spełniającym wymagania i normy PN-EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem określenia jakości zdrowotnej i handlowej dostarczonych, w ramach niniejszej umowy towarów. 1.9. W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jakościowych określonych umową, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a także przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spełniające wymagania norm PN-EN ISO/IEC 17025, bądź dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawidłowości, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy. 1.10. Wykonawca przez okres trwania umowy poddaje się stałemu nadzorowi właściwego miejscowego Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (działającego w obecności przedstawiciela PIS lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno - higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdrożonego systemu HACCP. 1.11. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywanych przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną, w jego magazynie w oparciu o podpisaną umowę, obowiązujące normy jakościowe oraz zgodnie z procedurami systemu HACCP dla danego Odbiorcy. 1.12. Na fakturze wysłanej do Zamawiającego musi być zaznaczone miejsce dostawy asortymentu. 1.13. Wykonawca ma obowiązkiem przed rozpoczęciem dostaw, przekazać w formie pisemnej Odbiorcy następujące dane: numer rejestracyjny samochodu(Ów) dostarczających; markę(i) pojazdów; imię i nazwisko kierowcy(ów) wraz z adresami zamieszkania; serię i nr dowodu osobistego tych osób - w celu wydania zezwolenia na wjazd do jednostki wojskowej. 2. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do wskazanego przez Zamawiającego magazynu i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 152200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach