Przetargi.pl
Dostawa rur stalowych przeznaczonych do realizacji zadania budowy mostu w miejscowości Błażkowa w ciągu drogi powiatowej nr 1313

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4460120 , fax. 013 4460105
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1 1
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4460120, fax. 013 4460105
    REGON: 00100753000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rur stalowych przeznaczonych do realizacji zadania budowy mostu w miejscowości Błażkowa w ciągu drogi powiatowej nr 1313
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa rur stalowych nieocynkowanych bez szwu: -168mb rur tj. 14 szt. o minimalnej średnicy fi 40cm, grubości minimalnej 12mm oraz długości jednej rury od 11,5 do 12m - 44mb rur tj. 4szt o średnicy minimalnej fi 30-35cm o długości po 11m każda grubości minimalnej tych rur 10mm Rury winny spełniać parametry stali ST 37.0 wg PH-80/H-74219 lub porównywalnej o minimalnej wytrzymałości Re -235MPa , Rm- 370-470 MPa posiadające atesty jakości materiału
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441631001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Wykonali z należytą starannością w ostatnich 3 latach dwóch zadań w zakresie rzeczowo finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia potwierdzonego referencjami Inwestora, które należy załączyć do oferty wraz z zestawieniem sporządzonym według przekazanego formularza- załącznik nr 2. W zestawieniu tym należy wykazać wszystkie zrealizowane zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia z ostatnich 3 lat lub z okresu prowadzonej działalności w przypadku gdy jest ona krótsza od 3 lat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Doświadczenie zawodowe. A.3) Wzór umowy - zaakceptowany przez wykonawce A.4) Do oferty należy załączyć: - aprobaty techniczne wyrobu, - deklaracji zgodności, - bądź inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów C.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. C.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach