Instytut Obróbki Plastycznej ogłasza przetarg
- Adres: 61139 Poznań, ul. Jana Pawła II
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 657 05 55 w. 368, 657 0720 , fax. 61 6570721
- Data zamieszczenia: 2016-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Obróbki Plastycznej
ul. Jana Pawła II 14
61139 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 657 05 55 w. 368, 657 0720, fax. 61 6570721
REGON: 00003240200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rur stalowych o średnicy ø 38, z materiału S275J0H, na okres grudzień 2016- grudzień 2018 dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9000 szt. rur stalowych Φ 38 x 3,2; L= 2000±0,5 mm; gat. materiału S275J0H wg PN-EN 10210 obowiązuje zeszyt 1 i 2, w okresie grudzień 2016- grudzień 2018 dla Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ oraz rysunkami. 3.2. Pierwsza transza dostawy będzie obejmować 1500 szt. 3.3. Wymiary i postać rur: a) cięcie i fazowanie na obu końcach 0,5-45° wg rys. b) postać materiału: rura stalowa walcowana na gorąco bez szwu, ze stali konstrukcyjnej c) średnica zewnętrzna: 38 ±0,3 mm d) grubość ścianki: 3,2 ±0,3 mm e) długość odcinka: 2000 ±0,5 mm f) wyboczenie (na całej długości): maksymalnie 2mm g) twardość maksymalna: 170 HB h) rura o powierzchni oczyszczonej (bez rdzy, farby i zgorzeliny, wolna od wad hutniczych) i) stal konstrukcyjna ( ulepszana cieplnie, przydatność do spawania oraz udarność w 20°C, posiada zamknięty profil) j) przeznaczenie – do przeróbki plastycznej 3.4. Rysunek rury stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.5. Dodatkowe wymogi: a) koszt opakowania, transportu ponosi Wykonawca; b) Wykonawca wraz z przedmiotem dostawy musi przedłożyć Zamawiającemu atesty wg EN 10204:2005 (2006) 3.1. c) Wykonawca wraz przedmiotem dostawy musi przedłożyć Zamawiającemu Deklarację, której wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ d) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmniejszenia o 30% ilości zamawianych produktów (w stosunku do ilości wskazanej w pkt. 3.1 SIWZ powyżej). e) Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości produktów niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. f) Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez prawa żądania odszkodowania od Zamawiającego w razie zmniejszenia ilości zamawianych produktów zgodnie z lit d) powyżej. g) W przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt nie jest zgodny z parametrami opisanymi w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia , sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru (wzór protokołu uzgadniają Zamawiający z Wykonawcą po podpisaniu umowy ). h) termin płatności faktury nie może być krótszy niż 21 dni od dnia jej dostarczenia Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44164300-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną