Przetargi.pl
„Dostawa rur kanalizacyjnych strukturalnych na potrzeby Gminy Kozy w roku 2019”

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
    REGON: 72182284000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa rur kanalizacyjnych strukturalnych na potrzeby Gminy Kozy w roku 2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rur kanalizacji zewnętrznej deszczowej, grawitacyjnej, strukturalnych (dwuściennych, z gładką ścianką wewnętrzną i profilowaną ścianką zewnętrzną), polipropylenowych (PP), z kielichami i uszczelkami elastomerowymi na bosym końcu, o długościach 3000 mm i 6000 mm, średnicach nominalnych odniesionych do średnicy wewnętrznej DN/ID 300 mm, 400 mm, 500 mm, 600 mm, 800 mm, sztywności obwodowej SN 8 kN/m2 (zgodnie z normą PN-EN ISO 9969:1997), spełniających wymagania normy PN-EN 13476-3:2009 potwierdzone stosownymi deklaracjami zgodności i aprobatami technicznymi dopuszczającymi do wykorzystania w budownictwie drogowym. Dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności z ww. normami mają być każdorazowo dostarczane do faktury. Zamówienie pn. „Dostawa rur kanalizacyjnych strukturalnych na potrzeby Gminy Kozy w roku 2019”jest jedną z części zadania dotyczącego bieżącego utrzymania i modernizacji dróg na obszarze Gminy Kozy w roku 2019. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. Wszystkie ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi w oparciu o zamówienia z lat poprzednich oraz zapotrzebowania referatów. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 8 ust. 1 umowy, wynikającej ze złożonej oferty (łączna cena ofertowa). Ilość jednostek może ulec zmianie w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego, warunków pogodowych oraz środków finansowych w budżecie Gminy Kozy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Termin realizacji poszczególnych, pojedynczych zamówień oraz termin realizacji reklamacji wynosi 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przyjmując jako pierwszy dzień, kolejny dzień po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu pojedynczego zamówienia lub reklamacji. Zamawiający będzie zamawiał materiały sukcesywnie, zgodnie z załącznikiem do podpisanej umowy, i wg. faktycznych potrzeb, co oznacza, że ilość zamawianych materiałów może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust.1 umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44163100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach