Przetargi.pl
Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 41 części zamówienia tj.: 1 System wiskoelastyczny, 2 Hydroxypropylometyloceluloza, 3 Wysoko oczyszczony materiał wiskoelastyczny, 4 Wiskoelastyk naturalny kohezyjny, 5 Noże okulistyczne jednorazowe I 6 Noże okulistyczne jednorazowe II, 7 Noże do witrektomii, 8 Zestawy do operacji zaćmy, 9 Zestawy do witrektomii 23 G rozbudowane, 10 Zestawy do witrektomii 23 G podstawowe 11 Zestawy do witrektomii I 25 G, 12 Zestawy do witrektomii II 25 G, 13 Zestawy do witrektomii I 23 G, 14 Zestawy do witrektomii 23 G podstawowy II, 15 Specjalistyczne igły okulistyczne, 16 Różne wyroby medyczne, 17 Zestawy do iniekcji dogałkowych, 18 Serwety okulistyczne, 19 Barwnik do zabiegów witrektomii, 20 Gaz C3F8, 21 Barwnik doszklistki i błony - zawiesina triamcinolonu acetodidum, 22 Olej silikonowy 1000 CS, 23 Olej silikonowy 5000 CS, 24 Dekalina, 25 Barwnik tkankowy, 26 Szwy okulistyczne wchłanialne 5/0; 8/0 27 Szwy okulistyczne niewchłanialne –jedwabne I, 28 Szwy okulistyczne niewchłanialne – jedwabne II, 29 Szwy okulistyczne wchłanialne 6/0, 30 Szwy okulistyczne niewchłanialne – poliestrowe I, 31 Szwy okulistyczne niewchłanialne – jedwabne III, 32 Szwy okulistyczne niewchłanialne – nylon I, 33 Szwy okulistyczne niewchłanialne – nylon II, 34 Szwy okulistyczne niewchłanialne – poliestrowe II, 35 Trokary jednorazowe, 36 Zestawy do odsysania i podawania oleju, 37 Paski fluoresceinowe, 38 Pierścienie dotorebkowe, 39 Pierścienie dotorebkowe z haptykiem, 40 Strzałki spongostanowe, 41 Retraktory tęczówkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Cenowe poszczególnych pakietów stanowiące załączniki nr 2.1 - 2.41 do SIWZ. 3. Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: a) spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, b) wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, c) są oznakowane znakiem CE. 4. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanego asortymentu nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment opisany w pakietach nr 1 do 4 (materiały wiskoelastyczne) cechował się klarownością preparatu oraz łatwością rozprowadzania i wypłukiwania. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametru przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33730000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Cenowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.41 do SIWZ również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. 3. Próbki zgodnie z postanowieniami pkt 14.5.2.2. i 14.5.2.3. SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 5. Stosowne pełnomocnictwo(a). Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach