Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2010-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Opis przedmiotu zamówienia Stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ kod CPV 30190000-7 Lp. Nazwa towaru Ilość (szt._op.) Jednostka miary 1 Teczka z nadrukiem, skrzydłowa z gumką, wykonana z twardej 2mm tektury, powlekana folią polipropylenową, posiada fakturę lnu, format A4, mieści około 200 kartek, opatrzona logo Wzór nadruku w punkcie 2.1 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1 185 szt. 2 Notatnik z nadrukiem, format A4, klejony po 50 kartek w kratkę, papier offset 80 g, podklejony kartonikiem Wzór nadruku w punkcie 2.2 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1 185 szt. 3 Długopis z nadrukiem, długopisy kulkowe w kolorze niebieskim lub czarnym (w jednakowej ilości) na wymienne wkłady BKL-7, z metalową końcówką 0,7 mm, grubość linii pisania 0,27 mm, długość linii pisania min. 1700 m, skuwkę zawierającą silikonową kulkę zabezpieczającą przed wysychaniem, określona nazwa producenta na długopisie Wzór nadruku w punkcie 2.3 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ. 1 515 szt. 4 Ekierka 16 cm, 45 stopni, z przeźroczystego plastiku, odporna na odkształcenia i złamania, nieścieralne podziałki, podcięte brzegi 900 szt. 5 Kalkulator naukowy 249 funkcji, wyświetlacz LCD, 31 x 96 punktów, zasilanie - bateria AAA, wymiary (G x Sz x W) 13 x 80 x 161 mm, waga 110 g, automatyczne wyłączanie, regulacja kontrastu, z nadrukiem, typu Casio FX-82ES lub równoważny co do funkcjonalności, wielkości, okresu gwarancji. Wzór nadruku w punkcie 2.4 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ 900 szt. 6 Linijka plastikowa 30 cm, przeźroczysta 900 szt. 7 Segregator A4, wykonany z tektury pokrytej PCV, z nadrukiem, z mechanizmem metalowym otwieranym i zamykanym za pomocą dźwigni, dodatkowo zacisk na kartki, szerokość grzbietu 75 mm, wyposażony w okucie dolnej krawędzi Wzór nadruku w punkcie 2.5 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ 330 szt. 8 Ołówek drewniany z gumką, twardość HB, grafit w całości wklejany, kolorystyka różnorodna 330 szt. 9 Zakreślacie fluorescencyjne płaskie, 4 kolory w etui, do różnych rodzajów papieru, ze ściętą końcówką umożliwiającą zakreślanie w zakresie grubości od 2 do 5 mm Kolory: żółty, pomarańczowy, zielony, niebieski 330 szt. 10 Przekładki kartonowe, format A4, składające się z 10 kolorowych stron i karty opisowej 330 szt. 11 Pamięć przenośna - pendrive z nadrukiem, pojemność 2 GB. Wzór nadruku w punkcie 2.6 załącznika nr 2 do SIWZ. Zasady wizualizacji w punkcie 3 załącznika nr 2 do SIWZ 330 szt. Powyższe materiały biurowe będą zakupione w ramach Projektu pt. Program unowocześniania kształcenia w SGGW dla zapewnienia konkurencyjności oraz wysokiej kompetencji absolwentów współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , nr KSI-POKL.04.01.01.-00-232/08 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1578
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23