SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
- Data zamieszczenia: 2019-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa różnego drobnego sprzętu i materiałów medycznych; papierów medycznych, narzędzi chirurgicznych, szaf metalowych, filmów do kamery laserowej, wózków do worków na odpady, czajników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa różnego drobnego sprzętu i materiałów medycznych; papierów medycznych, narzędzi chirurgicznych, szaf metalowych, filmów o kamery laserowej, wózków do worków na odpady, czajników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów: Pakiet 1 - Różny drobny sprzęt i materiały medyczne; Pakiet 2 - Okularki do fototerapii; Pakiet 3 - Pieluszki i pielucho majtki jednorazowe, chusteczki nawilżające, zestawy dla noworodka; Pakiet 4 - Pojemniki na zużyte igły i strzykawki; Pakiet 5 - Papiery med. Ekg,usg,ktg,eeg,żele; Pakiet 6- Narzędzia chirurgiczne wielorazowe; Pakiet 7 - Meble metalowe; Pakiet 8- Filmy do kamery laserowej; Pakiet 9 -Wózek (stelaż) do worków na odpady; Pakiet 10 - Czajniki bezprzewodowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.10 ) oraz dla pakietów 1, 7, 9, 10 załączniki parametrów technicznych odpowiednio na załącznikach 3.1 a, b, c, d; 3.7 a; 3.9 a; 3.10a Zgodne z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdz. V (poniższa numeracja jak W SIWZ) 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprzyrządowania do brachyterapii oraz różnego sprzętu medycznego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa wskaźników biologicznych do procesu sterylizacji
Dodano: 2023-09-29 - Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
Dodano: 2023-07-27 - Dostawy wyrobów medycznych dla Oddziału Intensywnej Terapii Dziecięcej-powtórzenie
Dodano: 2023-07-20 - Jednorazowa sprzedaż i dostawa wyposażenia medycznego
Dodano: 2023-03-06 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-03-01 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-27 - Zakup drobnego sprzętu na oddziały szpitalne
Dodano: 2023-01-18 - Zakup komory izolacyjnej
Dodano: 2022-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DLA PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ – ASORTYMENT DO PRZYGOTOWANIA I PODAŻY
Dodano: 2022-08-25