Przetargi.pl
Dostawa, rozmieszczenie i instalacja mebli laboratoryjnych w laboratoriach w Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej

Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6282741, 2347507 , fax. 226 282 741
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
    ul. Noakowskiego 3
    00-664 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6282741, 2347507, fax. 226 282 741
    REGON: 15540000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, rozmieszczenie i instalacja mebli laboratoryjnych w laboratoriach w Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych (stołów przyściennych, nadstawek i przystawek stołowych, stołów roboczych, szaf zabezpieczających, szafek wiszących i nadstawek), wykonanie rozmieszczenia i instalacji (montażu) dostarczonych mebli wraz z rozprowadzeniem w nich mediów w laboratoriach 6, 7, 9, 9a, 11, 12, 13 i 19 w Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej, zlokalizowanym przy ul. Noakowskiego 3 w Warszawie. Zamówienie realizowane będzie, na wywołanie Zamawiającego, które nastąpi drogą elektroniczną (e mail), tzn. po poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o potrzebie wykonania dostawy i montażu mebli w danym pomieszczeniu. Wykonawca zrealizuje zamówienie w dwóch etapach – w pierwszym etapie Wykonawca dostarczy i rozmieści meble w laboratoriach 6 i 7, w drugim etapie dostarczy i rozmieści meble w pozostałych laboratoriach, tj. w laboratoriach 9, 9a, 11, 12, 13, 19. Każdy z etapów realizacji zamówienia będzie przedmiotem odrębnego wywołania. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) wykonanie pomiarów pomieszczeń przed dostawą; 2) wykonanie, dostawa i montaż mebli; 3) rozprowadzenie instalacji wod.-kan., elektrycznej i teletechnicznej w meblach; 4) wykonywanie robót przygotowawczych, zabezpieczeń przed zabrudzeniami (budowa ścianek zabezpieczających, przesłon, przejść, w zależności od potrzeb), umożliwiające bieżące funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i zapewnienie utrzymania obiektu w czystości; 5) prace porządkowe w trakcie realizacji zadania oraz po ich zakończeniu gwarantujące czystość w obiekcie. Przedmiotem zamówienia jest także dostawa, rozmieszczenie i instalacja mebli laboratoryjnych, które Zamawiający przewiduje zrealizować na zasadach prawa opcji. Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji stanowi ok. 37 % przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji do dnia 8.09.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający m. in. wykaz ilościowo - asortymentowy zamieszczony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art 45 ust. 6 Pzp. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. IV o/Warszawa nr rachunku 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664. VIII.5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia wraz dowodem opłaty (jeżeli dotyczy) w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą należy złożyć: a) pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli nie wynika ono z dokumentów złożonych wraz z ofertą, b) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp., c) dowód wniesienia wadium zgodnie z zapisami pkt VIII.5 SIWZ, d) oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO; 2) W ciągu trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp należy złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach