Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
- Data zamieszczenia: 2019-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
REGON: 51691000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet, klimatyzatorów, mebli i poręczy do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: a) Część I - Materiały do pomieszczeń do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz), b) Część II - Urządzenia, materiały do pomieszczeń w SP 1 i w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz), c) Część III - Wyposażenie pomieszczeń w SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz), d) Część IV – Materiały (meble) do pomieszczeń Sali integracji sensorycznej w SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz), Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części. 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) 39.51.54.10-2-rolety wewnętrzne b) 42.50.00.00-1- urządzenia chłodzące i wentylacyjne, c) 39.15.00.00-8- różne meble i wyposażenie, d) 39.16.00.00-1- meble szkolne, e) 39.10.00.00-3- meble, f) 39.51.54.40-1- żaluzje pionowe. 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw oraz montażu będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu i uruchomienia dostarczonego przedmiotu zamówienia. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu), gwarancji w wymaganym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42500000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia dla Technikum nr 3 w Łodzi z podziałem na 8 pakietów w ramach projektów: ,,Praktyka czyni mistrza w Technikum nr 3” oraz ,,Nowe kwalifikacje - nowe szanse.”
Dodano: 2023-02-07 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-06-26