Przetargi.pl
Dostawa rolby - maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Strzelecka 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5205640 , fax. 065 5205611
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Strzelecka 7 7
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5205640, fax. 065 5205611
    REGON: 00103059800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirleszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rolby - maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i rozruch nowej, kompletnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska wraz z kompletem narzędzi niezbędnych do wykonania normalnych czynności eksploatacyjnych i serwisowych (zapasowy nóż skrawający i skrzynka narzędziowa do bieżących napraw). Zakres zamówienia obejmuje: Wymagania techniczne, jakie powinna spełniać rolba: - rolba samobieżna - Urządzenie fabrycznie nowe z gwarancją producenta minimum 36 miesięcy (liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - Rok produkcji - nie wcześniej niż 2015 r., - Silnik: benzynowy + LPG chłodzony cieczą wraz ze zbiornikiem gazu - Moc 15-18 kW - Napęd na 4 koła - Prędkość (przód i tył): 0-15 km/h - Zbiornik na śnieg opróżniany hydraulicznie - Pojemność zbiornika na śnieg: 1,8 - 2,5 m3 - Pojemność zbiornika wody: 480 - 550 litrów - Pojemność zbiornika paliwa: 27 - 50 litrów - Promień skrętu: 3 - 4 m - Wysokość: max.2000 mm - Szerokość robocza: 1700 - 1800mm - Długość: max.3500 mm - Waga netto: max.2.000 kg - Głębokość pracy 0,01 mm - 3 mm - Kierunek jazdy: przód/tył - Oświetlenie zewnętrzne - System proporcjonalnego dozowania wody w zależności od szybkości jazdy - Rolka dystansująca od bandy - Boczna szczotka sterowana hydraulicznie ( lub inny system ) do czyszczenia lodu przy bandzie Ponadto w ramach proponowanej ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: - dostarczenia urządzenia do Siedziby Zamawiającego tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, - dokonania rozruchu urządzenia (montaż elementów, uruchomienie, regulacja), - przeszkolenia w dniu dostawy z zakresu obsługi urządzenia osób wskazanych przez Zamawiającego ( teoria i praktyka ), - dostarczenia Zamawiającemu (w dniu dostawy) instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim, - świadczenia w okresie gwarancyjnym pełnego serwisu urządzenia wraz z przeprowadzeniem kompleksowych przeglądów gwarancyjnych okresowych i konserwacji zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi i dokumentacją techniczną. Przeglądy gwarancyjne, okresowe i konserwacja będą wykonywane w miejscu użytkowania urządzenia tj. nieruchomość na której swoją siedzibę ma Zamawiający. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy 3 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy maszynę zastępczą o podobnych parametrach. Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Wykonawca jest obowiązany do podania danych technicznych dostarczonej rolby, potwierdzających, że proponowane urządzenie spełni wymagania techniczne określone w niniejszej SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty szczegółowy opis proponowanej maszyny (np. karta techniczna, karta katalogowa), zawierający wyszczególnienie wszystkich wymaganych parametrów. Proponowane przez Wykonawcę urządzenie do pielęgnacji i konserwacji tafli lodowiska musi posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagane przepisami prawa normy w zakresie bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem na własny koszt i ryzyko. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić pisemnie oraz telefonicznie Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca dokona czynności związanych z dostawą w dni robocze, w godzinach od 7.00 - 15.00, chyba, że Zamawiający na piśmie zgodzi się na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innych godzinach. Do odbioru Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Brak dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. Dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Do odbioru konieczne jest dokonanie rozruchu rolby oraz przeszkolenie z zakresu obsługi rolby osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności dojdzie do stwierdzenia, iż dostarczony przedmiot zamówienia nie jest zgodny z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy lub nie funkcjonuje prawidłowo. W takiej sytuacji zostanie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół rozbieżności, w którym: a)zawarty zostanie wykaz zatwierdzonych wad lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy, b)określony zostanie termin i sposób usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności. Jeżeli Wykonawca odmówi usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności w wyznaczonym terminie lub nie usunie ich w wyznaczonym terminie, Zamawiający może według swego uznania naliczyć karę umowną za opóźnienie w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia albo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy, podwykonawcy protokół odbioru przedmiotu zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: a) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. b)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. c) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że dostawy, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego www.mosirleszno.pl lub ze strony internetowej Urzędu Miasta Leszna http://www.bip.leszno.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374810003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirleszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach