Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
- Data zamieszczenia: 2014-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26 26
40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa respiratora transportowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (zakup i dostarczenie) respiratora transportowego zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2. montaż, instalację i uruchomienie, 3. okres gwarancji - 24 miesiące, 4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, 5. szkolenie personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, 6. sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany, z datą produkcji od 2013 r. 7. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające wykonywanie procedur medycznych z jego użyciem powyżej 2 godz. w ciągu dnia. f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 8. serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych od daty zawarcia umowy, niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiające wykonywanie procedur medycznych z jego użyciem powyżej 2 godz. w ciągu dnia. e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja), waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy na serwis pogwarancyjny. f) zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33170000-2 aparatura do anestezji i resuscytacji Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331700002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital. net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-11-14 - Dostawa aparatu do znieczuleń ogólnych - szt. 1
Dodano: 2014-09-16 - dostawę ( zakup i dostarczanie) respiratora transportowego oraz bronchofiberoskopu do intubacji w podziale na 2 pakiety
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa montaż i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2012-10-30 - Zakup, dostawę i montaż monitorów parametrów życiowych szt. 3 dla potrzeb nowego pawilonu Szpitala Powiatowego w Myszkowie w ramach projektu:Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Myszkowie, wraz z zakupem sprzętu medycznego celem podniesienia jakości i dostępności do świadczeń medycznych na terenie powiatu myszkowskiego.
Dodano: 2012-03-12 - Zakup defibrylatora z funkcją kardiowersji dla Szpitala w Pilchowicach, nr spr 19/ZP/2011
Dodano: 2011-12-07 - Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego dla dorosłych..
Dodano: 2011-10-25 - Dostawa aparatu do znieczulania ogólnego dla dorosłych.
Dodano: 2011-09-26 - Zakup anestezjologicznego sprzętu jednorazowego użytku - 42 zadania
Dodano: 2011-08-04 - Zakup specjalistycznego sprzętu medycznego na potrzeby wyposażenia stanowiska do intensywnej opieki, nr spr 10/ZP/2010
Dodano: 2010-10-22