Przetargi.pl
Dostawa replik armat w ramach realizowanego projektu pn.: Zachowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowej Twierdzy Boyen w Giżycku poprzez renowację Warsztatu Zbrojmistrza wraz z zagospodarowaniem otoczenia

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. 874 285 241
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. 874 285 241
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa replik armat w ramach realizowanego projektu pn.: Zachowanie dziedzictwa kulturowego zabytkowej Twierdzy Boyen w Giżycku poprzez renowację Warsztatu Zbrojmistrza wraz z zagospodarowaniem otoczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa wraz z dokumentacją warsztatową 6 szt. (sześciu sztuk) replik pełnogabarytowych armat z okresu XIX w dla Twierdzy Boyen w Giżycku typu: - Armata 9 cm C/1873 Kanone osadzona na wózku artyleryjskim typu polowego 3 sztuki -Arrmata 12 cm L/35 schwere RingKanone 79 osadzona na wózku artyleryjskim typu polowego - 3 sztuki. Miejsce dostawy – Twierdza Boyen w Giżycku, ul. Turystyczna 1. Specyfikacja: 1.1 Armata 9 cm C/1873 Kanone osadzona na wózku artyleryjskim typu polowego: Replika armaty 9 cm/ C 1873 Kaliber: 88 mm ( 9 cm ) Długość lufy: 2100 mm Długość całkowita: 3950 mm Rozstaw kół: 1528 mm Średnica kół: 1370 mm Szerokość obręczy koła: 70 mm UWAGA: Podane wyżej wymiary są minimalne z zachowaniem proporcjonalności. Opis repliki: Koła wykonane z drewna dębowego lub jesionowego o max. wilgotności 16 %, piasta koła stalowa skręcana. Zamawiający wymaga zachowania mobilności kół w zakresie możliwości holowania armat, w tym do używania w zaprzęgu konnym. Łoże jednoogonowe stalowe tłoczone z mechanizmem podnoszenia i kierunku oraz systemem hamowania kół. Replika lufy umieszczona na wysokości ok. 1010 mm. Konstrukcja repliki przewodu lufy wykonana z rury stalowej grubościennej. Replika przewodu lufy przystosowana do umożliwienia uzyskania efektu dźwiękowego (huk – min. 96 dB) oraz wizualnego (dym) wystrzału armatniego poprzez zastosowanie technologii elektrycznej lub pirotechnicznej inicjowanej w sposób elektryczny. Replika zamka klinowego z przekładnią ślimakową. Elementy stalowe ze stali konstrukcyjnej St3S lub innej o większych parametrach wytrzymałościowych – po uzgodnieniu z Zamawiającym. Adres strony internetowej z opisem armaty: (http://www.passioncompassion1418.com/Canons/Eng_AfficheCanonGET.php?IdCanonAffiche=925 ) 1.2 Armata 12 cm L/35 schwere RingKanone 79 osadzona na wózku artyleryjskim typu wałowego. Replika armaty 12 cm L/35 C 1879 Kaliber: 120 mm ( 12 cm ) Długość lufy: 2770 mm Długość całkowita: 4620 mm Rozstaw kół: 1528 mm Średnica kół: 1370 mm Szerokość obręczy koła: 70 mm UWAGA: Podane wyżej wymiary są minimalne z zachowaniem proporcjonalności. Opis repliki: Koła wykonane z drewna dębowego lub jesionowego o max. wilgotności 16 %, piasta koła stalowa skręcana. Zamawiający wymaga zachowania mobilności kół w zakresie możliwości holowania armat, w tym do używania w zaprzęgu konnym. Łoże jednoogonowe stalowe tłoczone z mechanizmem podnoszenia i kierunku oraz systemem hamowania kół. Replika lufy umieszczona na wysokości ok. 1010 mm. Konstrukcja repliki przewodu lufy wykonana z rury stalowej grubościennej. Replika przewodu lufy przystosowana do umożliwienia uzyskania efektu dźwiękowego (huk – min. 96 dB) oraz wizualnego (dym) wystrzału armatniego poprzez zastosowanie technologii elektrycznej lub pirotechnicznej inicjowanej w sposób elektryczny. Replika zamka klinowego z przekładnią ślimakową. Replika armaty przystosowana do używania w zaprzęgu konnym. Elementy stalowe ze stali konstrukcyjnej St3S lub innej o większych parametrach wytrzymałościowych – po uzgodnieniu z Zamawiającym. Adres strony internetowej z opisem armaty: (http://www.passioncompassion1418.com/Canons/Eng_AfficheCanonGET.php?IdCanonAffiche=226 1.3 Wykonawca wraz z armatami dostarczy wszelkie niezbędne akcesoria umożliwiające wykonywanie przez Zamawiającego 20 pokazów wystrzału każdej armaty, w wyniku których powstanie efekt dźwiękowy (huk – min. 96 dB) i wizualny (dym) z każdej armaty oraz szczegółowe instrukcje obsługi dostarczonych armat. 1.4. Wykonawca wraz z armatami zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu skład/elementy ładunku niezbędnego do uzyskania efektu dźwiękowego i wizualnego, o którym mowa w pkt 1.3 lub wskazać źródło sprzedaży takiego ładunku. 2. Dokumentacja warsztatowa zawierająca: a) opis techniczny, b) rysunki elementów konstrukcji, c) wykazy stali, łączników, d) rysunki zestawieniowe (schematy montażowe) i niezbędne szczegóły połączeń montażowych, e) wykazy elementów, f) dokumentację technologiczną wyrobu ładunku. 3. Przeprowadzenie przez Wykonawcę minimum jednodniowego szkolenia przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych armat. Szkolenie zostanie przeprowadzone w trakcie czynności odbiorowych opisanych w § 7 wzoru umowy załączonego do dokumentacji przetargowej. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów armat w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę uzasadnienia wraz z naukową ekspertyzą historyczną, potwierdzającą zachowanie cech właściwych produktu, charakterystycznych do okresu i miejsca, tj. XIX w. obiekt Twierdzy Boyen w Giżycku. 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia obejmujące aspekty społeczne – tzw. „klauzula społeczna”. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji zamówienia w trakcie jego trwania zatrudnił co najmniej jedną osobę: - niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wymagania dotyczące aspektów społecznych zostaną spełnione również w przypadku wyznaczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnionego już pracownika posiadającego status osoby niepełnosprawnej. a) forma zatrudnienia: - Zamawiający dopuszcza, oprócz zatrudnienia przez Wykonawcę osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) – również zatrudnienie osoby niepełnosprawnej na podstawie umowy cywilnoprawnej; b) okres zatrudnienia: zatrudnienie w terminie 21 dni od daty podpisania umowy do końca obowiązywania umowy; c) przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o oddelegowaniu do realizacji umowy zatrudnionego niepełnosprawnego lub zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej do realizacji umowy na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy – w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy dot. realizacji zamówienia; d) w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej przez niepełnosprawnego lub przez pracodawcę lub wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego niepełnosprawnego w terminie do 14 dni od ustania zatrudnienia. W takim przypadku Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na okres nie krótszy niż do końca realizacji przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z wyżej wymienioną osobą. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej osób, o których mowa w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37810000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy i 00/100 złotych/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Konto Bankowe: PEKAO SA 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. 5. W zależności od wybranej formy wadium (ust.3 pkt 3.2 - 3.5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Zamawiającego pok.101 (pn. – pt. 09.00-14,00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy Zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Giżycko reprezentowaną przez Burmistrza Giżycka, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 10. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 12. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach