Przetargi.pl
Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 22 06, 34 3172207 , fax. 34 3172301
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
    ul. 11 Listopada 5C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 317 22 06, 34 3172207, fax. 34 3172301
    REGON: 30424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych do Magazynu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku przy ul. 11 Listopada 5 E , w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. 1.2 Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia , zgodnie z polskim prawem określone w aktualnej Ustawie o wyrobach medycznych oraz prawem Unii Europejskiej . 1.2. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien być bezpieczny, niezawodny, spełniający wszystkie wymagane funkcje zgodnie z ich przeznaczeniem, zapewniający bezpieczeństwo pacjentom, jak i personelowi medycznemu oraz komfort pracy w użyciu dla personelu. 1.3. Oferowany przedmiot dostawy winien posiadać co najmniej cechy wymagane , opisane w formularzach asortymentowo-cenowych dla zadania nr 1 i 2 stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 1.4. W Załączniku nr 3a oraz 4a do SIWZ Zamawiający przedstawił - Zestawienie parametrów ocenianych , stanowiących podstawę do wyliczenia punktacji przyznawanej w zakresie kryterium jakości odnoszącym się do cech użytkowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych, bezpieczeństwa oferowanych rękawic odpowiednio w zakresie zadania nr 1 ( załącznik 3 do SIWZ) oraz zadania nr 2 ( załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. W przypadku, gdy Wykonawca będzie oferował rękawice o parametrach ocenianych wyszczególnionych w załączniku nr 3a i 4 a do SIWZ zobligowany jest wraz z ofertą dostarczyć próbki oraz dokumenty/karty techniczne, katalogi producenta oferowanego asortymentu potwierdzające zgodność oferowanych parametrów. 1.6 W/w próbki i dokumenty składane są w celu dokonania oceny jakości i są traktowane jako integralna część oferty i w tym przypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania , jak również nie mają zastosowania przepisy dotyczące oświadczeń i dokumentów, o których mowa m.in. w § 13 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym próbki i w/w skazane dokumenty nie będą podlegały uzupełnieniu. 1.7 W celu dokonania oceny jakości Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego złożenia próbek w ilości: a. w zakresie zadania nr 1 - 1 opakowanie zbiorcze z jednego z następujących rozmiarów ( do wyboru przez Wykonawcę): „XS”; ”S”; M" ; "L”. b. w zakresie zadania nr 2 dla pozycji: nr 1 - 2 pary rękawiczek (do wyboru rozmiar od 6 do 8,5) , nr 2 - 4 szt. rękawiczek ( do wyboru rozmiar „S” ; „M” ; „L”) , nr 3 i 4 – 1 opakowanie zbiorcze rękawiczek( dowolnie dla op.100 lub 200 sztuk) , nr 5 - 1 opakowanie zbiorcze rękawiczek, - z jednego z następujących rozmiarów ( do wyboru przez Wykonawcę): „XS”; ”S”; M" ; "L”. 1.8 Próbki oferowanego towaru muszą być dokładnie opisane ,opis powinien zawierać: numer zadania i pozycji której dotyczą, nazwę artykułu, nazwę producenta, numer katalogowy w celu weryfikacji zgodności próbki z oferowanymi parametrami. 1.9. Próbki i dokumenty potwierdzające oceniane parametry podlegające dodatkowej ocenie powinny być złożone w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym: "Próbki i dokumenty do postępowania na dostawę rękawiczek chirurgicznych i diagnostycznych , nr sprawy AG.380/10/17 - nie otwierać przed 01.12.2017 r. godz. 09:30" Próbki i dokumenty należy składać do dnia: 01.12.2017 do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, 11 Listopada 5 C, 42-100 Kłobuck , Sekretariat Ip. 1.10 Niedostarczenie próbek i dokumentów (potwierdzających dodatkowe oceniane parametry) lub złożenie ich po terminie lub złożenie w innym miejscu, niż wskazane powyżej, spowoduje odrzucenie oferty ( dotyczy sytuacji opisanej w punkcie III.1.5 SIWZ) 1.11 Zamawiający zastrzega, iż próbki stanowiące treść oferty nie podlegają zwrotowi . Opakowania z oferowanymi próbkami produktów zostaną otwarte na publicznym otwarciu ofert. Zamawiający (komisja przetargowa) sprawdzi zgodność oferowanych próbek z załączonym do oferty wykazem próbek i dokumentów potwierdzających parametry oceniane (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.12 Oznakowanie dostarczonych wyrobów medycznych , termin gwarancji, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem , tj. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych oraz zgodnie z zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 1.13 W trakcie realizacji Zamówienia w przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z parametrami opisanymi w SIWZ lub nie jest kompletny, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 1.14 Cena i nazwa na fakturze musi odpowiadać cenie i nazwie handlowej ujętej w ofercie Wykonawcy, która stanowi - załącznik do umowy. 1.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do 20 % ograniczenia zamówienia w zakresie wartości przedmiotu umowy, co nie będzie odstąpieniem od umowy, nawet w części. 1.16 W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. 1.17 Każdy element przedmiotu zamówienia będzie posiadał termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1,18 Termin dostawy do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach