Przetargi.pl
Dostawa rękawic -uzupełnienie VI

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rękawic -uzupełnienie VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic zabiegowo - diagnostycznych o parametrach określonych załączniku nr 1a do SIWZ pakiety 1-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ pakiety 1-4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty składanej w formie elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. .2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji (oferowany pakiet). Dokumenty określone w punkcie 8.2.1-8.2.2 specyfikacji stanowią ofertę, w związku z tym nie będą podlegały procedurze uzupełnienia, określonej w art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału podpisanego przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności lub kopii elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza: 3.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352). 3.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3 Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.4. Sposób przygotowania i przekazania oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt. 5.1., 5.2. i 5.4. Specyfikacji, oraz dalszej komunikacji z Zamawiającym: 3.4.1. Zamawiający udostępnia Wykonawcom kanał elektronicznej komunikacji pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka na stronie danego postępowania. 3.4.2. Wykonawca może zarejestrować się bezpłatnie na platformie pod podanym wyżej adresem, zgodnie z zasadami podanymi przez operatora platformy. 3.4.3. Wymagania techniczne, organizacyjne i sposób korzystania z platformy oraz szczegóły dotyczące złożenia oferty znajdują się na stronie internetowej pod adresami: http://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz http://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.4.4. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana kwalifikowalnym elektronicznym podpisem pod rygorem nieważności. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy Wykonawca może złożyć podpis w następujący sposób: 1) bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy - jeżeli to jest wymagane oraz 2) dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty ( po kliknięciu przycisku „Przejdź do podsumowania”). 4.5. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w systemie wraz z wgraniem paczki w formacie XML, w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przyciski „złóż ofertę” i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. 4.6. Zaleca się sporządzenie oferty i oświadczeń w plikach pdf i podpisanie podpisem kwalifikowanym dedykowanym dla formatu PDF. Wykonawca nie ma obowiązku szyfrowania podpisanych dokumentów - za szyfrowanie ofert odpowiada platforma zakupowa. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym 4.7. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku który można załączyć na Platformie to 75 MB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów. W przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 75 MB każda. 4.8. Zaleca się nazwanie poszczególnych dokumentów w sposób umożliwiający ich identyfikację: np. formularz oferty, arkusz cenowy, itp. 4.9. Wskazane jest aby pliki, które zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa zostały złożone w osobnym wyznaczonym do tego miejscu na platformie. 4.10. Oferta i oświadczenia mogą być wycofane i złożone ponownie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Po upływie terminu składania ofert nie będzie możliwe wycofanie lub zmiana złożonej oferty. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający nie ma dostępu do złożonych dokumentów. 4.11 Przesyłanie dokumentów na wezwanie Zamawiającego: do Wykonawcy wyjdzie email informujący, że Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia, uzupełnienia dokumentów lub do złożenia wyjaśnienia we wskazanym terminie. W celu zapoznania się z treścią wezwania plik należy pobrać a uzupełnienie przekazać zgodnie z instrukcją. Wykonawca zobowiązany jest śledzić wszystkie komunikaty pojawiające się oraz wiadomości przychodzące z platformy zakupowej . 5. Przedstawienie propozycji rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będzie brane pod uwagę i spowoduje odrzucenie oferty. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą one być udostępnione oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku gdy wykonawca nie zabezpieczy odpowiednio poufności informacji, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ujawnienie ich treści. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 9. Zgodnie z art. 10c ustawy Pzp zamawiający w zakresie próbek (pakiet 1,2,3,4) odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Ta część jest składana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przesyłka musi być opisana nazwą i nr postępowania oraz danymi Wykonawcy i dostarczona przed terminem składania ofert do Sekretariatu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, Blok C, I piętro ul. Szpitalna 22..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach