Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego 28
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3883828 , fax. 041 3883877
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Żeromskiego 28 28
29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3883828, fax. 041 3883877
REGON: 00030429500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych określonych w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się według formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze ( ewidencji ) nie uległy zmianie, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 5, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 6, 4) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik 7, 5)wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 8. 6) oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 9 7 ) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 8) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic medycznych, włókniny i zamkniętego systemu do odsysania
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy ; rękawic chirurgicznych , rękawic diagnostycznych, rękawic jednorazowych specjalistycznych.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-1/2016
Dodano: 2016-01-29 - Dostawa rękawic chirurgicznych
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
Dodano: 2015-07-23 - Systematyczne - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy ; rękawic chirurgicznych , rękawic diagnostycznych, rękawic jednorazowych specjalistycznych.
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku Nr sprawy EZP-252-2/2015.
Dodano: 2015-02-04 - Zakup i dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych dla SPZOZMSW w Kielcach na okres 24 miesięcy. Znak sprawy:14/PN/2014
Dodano: 2014-10-21 - Dostawa rękawic chirurgicznych
Dodano: 2014-10-17 - Rękawice jednorazowego użytku
Dodano: 2014-10-16