Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3020016 , fax. 058 7629411
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorskie Centrum Traumatologii Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3020016, fax. 058 7629411
REGON: 00284389500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakres podzielono na 3 zadania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331414200
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który : 1. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. Wykonawca spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 6. Wykonawca zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń, 7. Wykonawca oferuje towar posiadający wymagane przez polskie prawo atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji i certyfikaty dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, 8. Wykonawca uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert, 9. w przypadku przyznania zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia pisemnej umowy w siedzibie Zamawiającego, w terminie przez niego wyznaczonym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązany jest złożyć między innymi niżej wymienione oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 4. Oświadczenie, że spełnia warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 5. Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 6. Aktualny (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące : nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP- na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 8. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, 9. Oświadczenie, że uważa się za związanym z ofertą przez 30 dni od dnia w którym dokonano otwarcia ofert - na druku OFERTA- załącznik nr 1 do SIWZ, Powyższe oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy obowiązują odpowiednio Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Art. 23 ust. 3 PZP). Powyższe oświadczenia, które nie zostały wymienione jako załączniki zostały zamieszczone w druku oferty na załączniku nr 1 do SIWZ. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu / oświadczenia - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 PZP) - NIE SPEŁNIA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku oraz igieł do długotrwałych wlewów dożylnych i wyrobów medycznych, znak z
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa: rękawic chirurgicznych, diagnostycznych, , pieluchomajtek, gąbek i rękawic do mycia ciała ,myjek dla dzieci, ubrań 1 x użytku, podkładów, ręczników celulozowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Dodano: 2016-04-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC MEDYCZNYCH, ZESTAWÓW DO HIGIENY JAMY USTNEJ, CZEPKÓW DO MYCIA GŁOWY ORAZ JEDNORAZOWYCH FARTUCHÓW FOLIOWYCH
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa rękawic - ZP43/2015
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa rękawic - ZP40/2015
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa rękawic chirurgicznych i medycznych jednorazowego użytku ZP35/A/21/2015
Dodano: 2015-10-08 - DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH ORAZ MASEK OCHRONNYCH I OSŁONEK MEDYCZNYCH
Dodano: 2015-10-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY JEDNORAZOWYCH STERYLNYCH RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych bezpudrowych, rękawic niejałowych winylowych oraz rękawic chirurgicznych lateksowych oraz rękawic do procedur wysokiego ryzyka. Nr postępowania 2/E/P/2015
Dodano: 2015-04-14 - Dostawa pasków do glukometrów
Dodano: 2015-03-25