Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 10561 Olsztyn, ul. Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 386 937 , fax. 895 386 228
- Data zamieszczenia: 2018-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Żołnierska 18
10561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 386 937, fax. 895 386 228
REGON: 29397600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic diagnostycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych na potrzeby palcówek wyszczególnionych w rozdziale I SIWZ. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w 1 części zawierającej 9 pozycji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne pozycje w części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI A pkt. 1.1. SIWZ. 5. Folder-katalog zawierający opis- specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, który potwierdza spełnianie wymagań opisanych w Formularzu cenowym oraz w formularzu parametrów ocenianych. 6. Próbki oferowanego asortymentu w celu poddania ich ocenie jakościowej. Próbki nie podlegają zwrotowi gdyż zostaną zużyte podczas oceny produktu , zgodnie z kryteriami przedstawionymi w załączniku nr 6 do SIWZ. Wymagana ilość próbek – po 3 opakowania handlowe każdej pozycji, na którą Wykonawca składa ofertę. Każda próbka powinna być wyraźnie oznaczona nazwą Wykonawcy oraz numerem części i pozycji, której dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną