Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
ul. W. Lipa 2
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. +48322482452, fax. +48327795912
REGON: 24146865300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rękawic chirurgicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A lub 1B do SIWZ/UMOWY. 2. Oferowany przedmiot zamówienia w zależności od pakietu winien spełniać wymagania określone w: - Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010 r. Nr 186, poz. 1252), - Dyrektywie 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r - dotyczącej wyrobów medycznych ze zmianami. 3. Zamówiony towar winien być dostarczony do pomieszczeń Magazynu Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8.00-14.00, transportem Wykonawcy lub za pośrednictwem profesjonalnej firmy przewozowej. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała każdorazowo na podstawie zamówienia, określającego rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej – w tym poprzez przesłanie pocztą elektroniczną lub faksem. 6. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od doręczenia prawidłowo pod względem merytorycznym i formalnym wraz ze wskazaniem numeru umowy, wystawionej faktury Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 2.1 do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A lub 2B do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. W celu umożliwienia dokonania właściwej oceny jakości, Wykonawcy dostarczą Zamawiającemu najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki oferowanych rękawic: - pakiet nr 1 poz. 1 po 5 par z rozm. 6.5; 7,0; 7,5; 8,0; - pakiet nr 1 poz. 2 po 5 par z rozm. 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; - pakiet nr 2 poz. 1 po 5 par z rozm. 6,5; 7,0; 7,5; 8,0; Próbki powinny być w oryginalnych opakowaniach handlowych. Próbki są integralną częścią oferty i nie będą podlegały zwrotom. UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ ODRZUCENIEM OFERTY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych.
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywne dostawy rękawic ochronnych.
Dodano: 2022-12-06 - Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o.
Dodano: 2022-11-09 - Rękawice nitrylowe
Dodano: 2022-02-18 - Zakup rękawic niesterylnych nitrylowych.
Dodano: 2022-01-13 - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU OCHRONY INDYWIDUALNEJ- COVID-19
Dodano: 2021-07-05 - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU OCHRONY INDYWIDUALNEJ- COVID-19
Dodano: 2021-07-05 - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU OCHRONY INDYWIDUALNEJ- COVID-19
Dodano: 2021-07-05 - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU OCHRONY INDYWIDUALNEJ- COVID-19
Dodano: 2021-07-05 - ZAMÓWIENIE NA DOSTAWĘ SPRZĘTU OCHRONY INDYWIDUALNEJ- COVID-19
Dodano: 2021-05-07