Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego i oraz drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD

Nadleśnictwo Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowogrodzka 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2165494 , fax. 086 2164027
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Łomża
    ul. Nowogrodzka 60 60
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2165494, fax. 086 2164027
    REGON: 45001797000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/lomza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego i oraz drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: Część 1. Komputerów przenośnych wraz z kompatybilnymi stacjami dokującymi - kolektorów danych typu Handheld (rejestratorów leśniczego i stacji dokujących). - 5 szt. Część 2. Drukarki termiczne do urządzeń HANDHELD - 8 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1300, 00 zł. W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi odpowiednio: na część 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych); na część 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-18 do godz. 9:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przy czym wykaz winien opiewać na: część 1 - co najmniej 3 wykonane dostawy na minimalną wartość 100 tys. złotych (w każdym roku), z czego jedna z nich winna dotyczyć urządzeń jak w przedmiocie niniejszego postępowania. Jednocześnie Wykonawca złoży minimum 3 referencje z prawidłowo wykonanych zamówień (w tym minimum jedną z zamówienia jak w przedmiocie niniejszego postępowania); część 2 - co najmniej 3 wykonane dostawy na minimalną wartość 20 tys. złotych (w każdym roku), z czego jedna z nich winna dotyczyć urządzeń jak w przedmiocie niniejszego postępowania. Jednocześnie Wykonawca złoży minimum 3 referencje z prawidłowo wykonanych zamówień (w tym minimum jedną z zamówienia jak w przedmiocie niniejszego postępowania). 3.Oświadczenie z art. 22 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Wzór umowy parafowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy 6.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.Opisany w pkt. 15 załącznika Nr 4 do SIWZ kontrakt serwisowy z producentem sprzętu na zakres świadczenia serwisu zgodny z opisem ww. pkt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/lomza/66503
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach