Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego i drukarek termicznych do Nadleśnictwa Józefów w 2013r

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Leśna 46
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6878005 , fax. 084 6878280
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów
    ul. Leśna 46 46
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 084 6878005, fax. 084 6878280
    REGON: 95001498900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/jozefow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego i drukarek termicznych do Nadleśnictwa Józefów w 2013r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: a) rejestratora leśniczego ze stacjami dokującymi - 8 kpl.; b) drukarki termicznej - 5 szt. Parametry techniczne sprzętu opisane są szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Sprzęt komputerowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia, musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego /Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów/. 4. Na dostarczony sprzęt będący przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodpłatnej gwarancji na okres, co najmniej 24 miesięcy. 1) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich wad w przedmiocie umowy w tym: uszkodzeń mechanicznych spowodowanych winą użytkownika tj. pęknięć ekranu, obudowy, uszkodzeń wewnętrznych modułów i podzespołów, oraz wymiany zużytej klawiatury i baterii na nową (za zużytą baterię uważa się utratę mocy minimum o 20%), od daty ich zgłoszenia w formie pisemnej, w formie faksu, a także w formie telefonicznej przez Zamawiającego, swoim kosztem i staraniem. W przypadku, gdy wady usunąć się nie dadzą Wykonawca dostarczy na nowo całość bądź część przedmiotu umowy na swój koszt. 2) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta w okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Jeżeli ze swojej Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ustalonym terminie, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecia. 3). Termin usuwania usterek i wad w przedmiocie umowy: a) czas naprawy sprzętu od momentu zgłoszenia - do 2 dni roboczych. b) na czas napraw, które przekraczają 2 dni robocze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy, gdy zażąda tego Zamawiający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach