Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 23-460 Józefów, ul. Leśna 46
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6878005 , fax. 084 6878280
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów
ul. Leśna 46 46
23-460 Józefów, woj. lubelskie
tel. 084 6878005, fax. 084 6878280
REGON: 95001498900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/jozefow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rejestratorów leśniczego i drukarek termicznych do Nadleśnictwa Józefów w 2013r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: a) rejestratora leśniczego ze stacjami dokującymi - 8 kpl.; b) drukarki termicznej - 5 szt. Parametry techniczne sprzętu opisane są szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Sprzęt komputerowy opisany w opisie przedmiotu zamówienia, musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego /Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów/. 4. Na dostarczony sprzęt będący przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodpłatnej gwarancji na okres, co najmniej 24 miesięcy. 1) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich wad w przedmiocie umowy w tym: uszkodzeń mechanicznych spowodowanych winą użytkownika tj. pęknięć ekranu, obudowy, uszkodzeń wewnętrznych modułów i podzespołów, oraz wymiany zużytej klawiatury i baterii na nową (za zużytą baterię uważa się utratę mocy minimum o 20%), od daty ich zgłoszenia w formie pisemnej, w formie faksu, a także w formie telefonicznej przez Zamawiającego, swoim kosztem i staraniem. W przypadku, gdy wady usunąć się nie dadzą Wykonawca dostarczy na nowo całość bądź część przedmiotu umowy na swój koszt. 2) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta w okresie gwarancji i rękojmi, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Jeżeli ze swojej Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ustalonym terminie, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecia. 3). Termin usuwania usterek i wad w przedmiocie umowy: a) czas naprawy sprzętu od momentu zgłoszenia - do 2 dni roboczych. b) na czas napraw, które przekraczają 2 dni robocze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy, gdy zażąda tego Zamawiający - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych zamawianych na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskie
Dodano: 2016-07-27 - ROZBUDOWA SYSTEMU KOPII ZAPASOWEJ ŚRODOWISKA PRODUKCYJNEGO
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2016-07-08 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w Puławach
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa drukarki na potrzeby Biblioteki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-29 - DOSTAWĘ I INSTALACJĘ SPZĘTU KOMUTEROWEGO, SIECIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO
Dodano: 2016-05-23 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-20 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-05-02